محمد انصاری: تلاش می کنیم تا از اعتبار پرسپولیس دفاع کنیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بهترین نفرات با نظر سرمربی تیم به مصاف الهلال خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، محمد انصاری درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم و با توجه به این که از تعدادی از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم، توانستیم بازی را ببریم. البته نباید از بازی خوب استقلال خوزستان هم غافل شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد پرسپولیس در فصل جدید، ضعف‌هایی در خط دفاع داشته است؟ گفت‌: نه. من این مساله را قبول ندارم. تک تک بازیکنان ما در خط دفاع برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند. طبیعت فوتبال است که گاهی تیم شما گل دریافت کند. به‌ هر حال ما همگی تلاش می‌کنیم که این اتفاق رخ ندهد.

انصاری درباره بازی رفت پرسپولیس مقابل الهلال که با نتیجه‌ ۴ بر صفر به سود تیم عربستانی به پایان رسید گفت‌: من در آن بازی غایب بودم اما تیم ما واقعا نتوانست آن چیزی را که هست نشان دهد.

او درباره بازی برگشت برابر تیم عربستانی که قرار است روز سه‌شنبه در مسقط برگزار شود، گفت‌: ما امیدواریم و با امید به مصاف این تیم خواهیم رفت. تمام تلاشمان را می‌کنیم که پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در پایان و درباره این که سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا در بازی برابر الهلال وارد زمین می‌شوند، اظهار کرد: در تیم ما نفرات اصلی و ذخیره وجود ندارد. شما مطمئن باشید که بهترین نفرات با نظر سرمربی تیم وارد زمین می‌شوند. مطمئن باشید که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از اعتبار پرسپولیس دفاع کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید