حرف های شفر درباره وضعیت مجتبی جباری و مهدی رحمتی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارد و بازگشت اعتماد به نفس بازیکنان اصلی ترین هدف من است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینفرد شفر درباره آخرین وضعیت مهدی رحمتی و مجتبی جباری با تیم استقلال بیان کرد: مهدی رحمتی اکنون با ما تمرین می کند و سایر مسائل با هماهنگی رئیس باشگاه پیش می رود. من و افتخاری یک صدا هستیم. همان گونه که در جریان هستید، همه مسائل هماهنگ است.

او درمورد ناهماهنگی در انتخاب دستیارانش اظهار کرد: مهم ترین موضوع تیم استقلال است و می خواهیم پله به پله پیش برویم. همان گونه که خودم می دانم، کار می کنم نه به آن شکل که خبرنگاران انتظار دارند. همیشه با مدیرعامل باشگاه به صورت مستقیم صحبت کرده ام و او همه مسائل را برای خبرنگاران توضیح می دهد. در زمان مناسب تصمیم می گیریم چه کاری انجام دهیم.

شفر درمورد حضور مربی جامائیکایی در کادرفنی استقلال گفت: هنوز هیچکس را در باشگاه استقلال ندیده ام.

او درباره میزان امیدواری اش از تیم استقلال تصریح کرد: زمانیکه من به استقلال آمدم، این تیم از لحاظ روحی پایین بود. البته این تیم در بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی داشت. استقلال بار دیگر باید به مسیر اصلی و سلامتی کامل بازگردد و تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر بگذارد. بازگشت اعتماد به نفس به بازیکنان یکی از اصلی ترین اهدافم محسوب می شود و باید قدم به قدم پیش برویم.

سرمربی تیم استقلال درمورد تاثیر برگزاری دیدار روسیه و ایران در روند آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند ر جام جهانی گفت: ایران تیم خوبی است که  بازیکنانی بزرگی در اختیار دارد. بازیکنان ملی پوش استقلال مقابل توگو نمایش عالی ای داشتند و هدف مربیان لیگ برتر ایران کمک به تیم ملی است. امیدوارم در جام جهانی نتایج موفقی کسب کنید. روسیه تیم خوبی است  اما در جام کنفدراسیون ها نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد.

شفر درمورد  احتمال تکرار قهرمانی آلمان در جام جهانی عنوان کرد: اگر آلمان مانند بازی های مقدماتی در جام جهانی هم نمایش مقتدرانه ای ارائه دهد، می تواند نتایج خوبی کسب کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ملی پوش استقلال بدون آسیب دیدگی به ایران بازگردند تا در بازی با فولاد خوزستان بتوانند به ما کمک کنند. همان گونه که رئیس باشگاه اعلام کرده است باید با هم مانند یک خانواده باشیم. علاقه دارم با رسانه ها صحبت های خوبی بکنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید