رونالدو در خطر محرومیت قرار گرفت

در صورتی که رونالدو در بازی سه شنبه میان پرتغال و سوئیس کارت بگیرد و تیمش به پلی آف برود، بازی رفت پلی آف را از دست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رونالدو بازی دیشب پرتغال و آندورا را از روی نیمکت آغاز کرد. یکی از دلایل اصلی این نیمکت نشینی ریسک محرومیتش بود چرا که اگر در بازی دیشب کارت زرد دریافت می کرد، بازی حساس مقابل سوئیس را از دست می داد. پرتغال در یک نیمه مقابل آندورا عملکرد ضعیفی داشت اما ورود رونالدو در نیمه دوم شرایط را عوض کرد. کریستیانو با گلزنی در این بازی ۷۹ گله شد و در کنار چیتالو تبدیل به چهارمین گلزن برتر تاریخ بازی های ملی شد.

بازی پرتغال و سوئیس برای تیم سانتوس حکم یک فینال را دارد چرا که اگر پرتغالی ها در این بازی پیروز شوند به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند در غیر این صورت چاره ای جز حضور در پلی اف برای کسب سهمیه جام جهانی نخواهند داشت.

رونالدو در بازی مقابل سوئیس باید مراقب کارت گرفتنش باشد چرا که در صورتی که در بازی سه شنبه میان پرتغال و سوئیس در استادیوم دالوز کارت بگیرد بازی رفت پلی اف را از دست خواهد داد.

البته در صورتی که رونالدو سه شنبه کارت بگیرد و پرتغال برنده شود، این کارت ها پاک خواهند شد اما در صورتی که در بازی سه شنبه بازیکنی از دو تیم کارت قرمز دریافت کند و این تیم مستقیما به جام جهانی صعود کند، بازیکن مذکور بازی اول تیمش در جام جهانی را از دست خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید