حرف های معنوی نژاد درباره تفاوت لیگ ایران با لیگ های معتبر اروپا

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا گفت: به نظر من مهمترین تفاوت لیگ ایران با لیگ‌های معتبر اروپایی در فشار تمرینات و مسابقات است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدجواد معنوی‌نژاد در خصوص شرایطش در این تیم ایتالیایی اظهار داشت: شرایط در ایتالیا خوب و خدا را شکر همه چیز نرمال است. فکر می کنم نهایتاً یک هفته زمان لازم است تا با تیم به هماهنگی کامل برسم و خوشبختانه این زمان را در اختیار داشتم و توانستم با سایر بازیکنان به هماهنگی کافی برسم. ضمن اینکه بازی های دوستانه خوبی هم برگزار کردیم که به هماهنگ شدنم با تیم بسیار کمک کرد.

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا درخصوص شرایط کادر فنی و سرمربی این تیم ایتالیایی عنوان کرد: گربیچ سرمربی تیم که بسیار با دانش است و قبلاً هم بازیکن بزرگی بوده است. خوشبختانه من ارتباط خوبی با وی دارم. همچنین با سایر بازیکنان هم رابطه دوستانه و خوبی دارم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی که به این تیم اضافه شدم گربیچ با من صحبت کرد. او درمورد شرایط بازی و بازیکنان ایتالیا که بیشتر با چه سبک و چه تکنیک‌هایی بازی می‌کنند برایم توضیح داد. من هم سعی کردم به خوبی صحبت‌هایش را گوش کرده و آنها را در ذهنم نگه دارم.

معنوی نژاد درمورد مهمترین تفاوت‌های لیگ ایران و ایتالیا، عنوان کرد: واقعا باید بگویم که لیگ ایران هم جزو لیگ‌های خوب دنیا است، اما مهمترین فرق لیگ ایران با لیگ‌های معتبر اروپایی فکر می‌کنم مربوط به فشار بازی و تمرینات باشد. در ایتالیا فشار تمرینات و مسابقات بیشتر از ایران است و به نظرم این موضوع از همه چیز مهمتر باشد.

لژیونر والیبال ایران درمورد غذاهای ایتالیایی، گفت: غذاهای ایتالیا هم مانند ایران بسیار متنوع و البته خوب است. غذای اصلی آنها پاستا است که هرکسی می‌توان انواع پاستا که تا به حال اسم آن را هم نشینده در اینجا پیدا کند!

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا درمورد هواداران ایتالیایی، اظهار داشت: هنوز بازی‌های اصلی ما شروع نشده که هواداران به طور کامل برای تشویق به سالن بیایند، اما موضوعی که در این مدت حس کرده‌ام این است که آنها بسیار به والیبال علاقه دارند و اخبار و اتفاقات تیم محبوب خود را دنبال می‌کنند. مردم ایتالیا و البتهش شهر ورونا رفتار خوبی  با بازیکنان تیم خود دارند که رفتار آنها برایم جالب است.

 

دیدگاه تان را بنویسید