صدرنشینی 3 ایرانی در رنکینگ جدید پاراتکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندوکار را در ماه اکتبر ۲۰۱۷ اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندوکار را در ماه اکتبر ۲۰۱۷ (امتیازات این ماه تا پایان سپتامبر محاسبه شده است) اعلام کرد و براساس آن مهدی پوررهنما، سعید صادقیان پور و اصغر عزیزی در جایگاه نخست جدول قرار گرفتند.

در جدیدترین رنکینگ جهانی که از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده است، سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) با ۱۴۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) با ۱۶۹ امتیاز نیز جایگاه نخست جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) با یک پله صعود و کسب ۱۴۵/۲۰ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد. محسن عبدی در این وزن جایگاه سیزدهم را در اختیار دارد.

همچنین محمود جعفرزاده در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) با ۱۱۲/۴۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. محمدرضا شعبانی در این وزن نیز رده هفدهم را به خود اختصاص داده است.

احمد نریمانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) و با ۷۸/۴۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و سجاد جوانبخت در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۴) با ۶۶/۰۵ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده بندی را به نام خود ثبت کرده است.

نمایندگان کشورمان با ترکیب ۵ نفره سعید صادقیان‌پور، مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، احمد نریمانی و اصغر عزیزی تمرینات خود را به منظور حضوری قدرتمندانه در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که ۲۷ مهرماه در لندن انگلیس برگزار می‌شود، در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می‌کنند.

امتیاز مسابقات قهرمانی جهان G۱۰ است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید