هافبک اتلتیکومادرید خواننده شد!

آنتوان گریزمان برای یک گروه موسیقی خواند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آنتوان گریزمان با گروه موسیقی Les Enfoires قرارداد امضا کرد. مهاجم اتلتیکومادرید به این گروه موسیقی ملحق شده است. Les Enfoires از سال ۱۹۸۶ تشکیل شد تا به نفع انجمن خیریه Restos du Coeur بخوانند. آهنگ مهاجم فرانسوی ضبط شده است و می‌توان آن را در سوم نوامبر در مراسم La Chanson des Restosشنید. احتمال دارد گریزمان در یکی از کنسرت‌ها در ژانویه این آهنگ را بخواند.

مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۶ به این گروه پیوست و امسال آهنگ مورد نظر را خواند. اسم این آلبوم "Generation Enfoires" است. در این آلبوم افراد مشهور فرانسه خوانده‌اند.

گروه موسیقی ذکر شده که در سال ۱۹۸۶ شروع به کار کرد در نخستین آلبومش از صدای میشل پلاتینی بهره برد. ورزشکاران زیادی در این کار خیریه شرکت کردند که می‌توان از اریک کانتونا، کارامبو، فابین بارتز، بیسکنته لیزارازو ، امانوئل پتی، زین الدین زیدان، کریم بنزما و فرانک ریبری نام برد.

گریزمان همچنان به فعالیت‌هایش خارج از فوتبال ادامه‌ می‌دهد. او علاوه بر حضور در کمپانی‌های تبلیغاتی و شرکت در مسابقات اسب‌سواری چند روز پیش اعلام کرد در سری کتاب‌های کودکان به نام Goal حضور خواهد داشت که در این کتاب‌ها با نام تونی گریزی به زندگی‌اش پرداخته خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید