مدال طلای تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولین

در پایان مسابقات تپانچه خفیف بادی 50 متر جام جهانی تیراندازی معلولین، تیم ایران به عنوان نخست این رقابت‌ها دست یافت و نشان طلا را از آن خود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پنجمین و آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولین که در کرواسی در حال برگزاری است، 4 نماینده کشورمان (ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم و مهدی زمانی) در مسابقات تپانچه خفیف 50 متر P4 به مصاف حریفان رفتند.

در پایان مسابقات مقدماتی ساره جوانمردی با رکورد 549 در جایگاه اول ایستاد، عالیه محمودی با رکورد 543 سوم شد، سمیرا ارم با ثبت رکورد 541 در رده چهارم قرار گرفت و مهدی زمانی با رکورد 521 در جایگاه دوازدهم ایستاد. بدین ترتیب جوانمردی، محمودی و ارم به فینال راه یافتند.

در پایان مسابقات مقدماتی تپانچه خفیف بادی 50 متر، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی با مجموع امتیاز 1611 به عنوان نخست این رقابت‌ها دست یافت و نشان طلا را از آن خود کرد.

نمایندگان کشورمان پیش از این موفق به کسب یک نشان طلا در تپانچه بادی مردان، یک نقره در تپانچه بادی بانوان و یک نقره تیمی در بخش تپانچه بادی مردان شده اند.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب مهدی زمانی شورابی، سمانه کوثرمدار (تهران)، مجید فلاح اردشیر (آذربایجان شرقی)، عظیم کریمی، زهرا غلام‌زاده (گیلان)، خدیجه رستمی (خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی (فارس)، عالیه محمودی (مازندران)، معصومه جلیلیان (خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی (زنجان) و معصومه خدابخشی (لرستان) در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی، علی مهدوی و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی و رقیه اله کرمی به عنوان سرپرست بانوان، در این اعزام با ملی‌پوشان همراه هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده حسین شهریاری است.

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولین از 31 شهریور تا 4 مهر ماه به میزبانی شهر اوسیک، در کرواسی برپاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید