گلنار وکیل گیلانی: تازه از برکناری‌ام اطلاع پیدا کردم/ امیدوارم وزارت ورزش دلیل قانع کننده ای داشته باشد

رئیس اسبق فدراسیون چوگان گفت: در مدت حضور در فدراسیون چوگان کارهایی زیادی کردم اما نمی‌دانم چه کوتاهی کردم که من را برکنار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گلنار وکیل گیلانی درباره دلایل برکناری از ریاست فدراسیون چوگان گفت: من نیز دلیل این جا به جایی را نمی‌دانم و مثل شما تازه از برکناری‌ام اطلاع پیدا کردم اما حتما صلاح ورزش کشور تغییر من بوده است که وزیر ورزش چنین تصمیمی گرفته است.

رئیس اسبق فدراسیون چوگان تاکید کرد: در مدت حضور در ریاست فدراسیون چوگان، مدرسه چوگان را راه‌اندازی کردم و در روستاها نیز به ترویج این رشته پرداختم. در کنار آن جام‌جهانی چوگان را برگزار کردم و پخش زنده را نیز برای این رشته فراهم کردم اما نمی‌دانم چه کوتاهی بوده که این تصمیم گرفته شده است. فقط امیدوارم برای این تغییر، وزارت ورزش دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد.

وی در خصوص انتصاب حمیرا اسدی به سمت سرپرست فدراسیون چوگان گفت: اسدی خانم توانایی است و من قبلا توانایی ایشان را دیدم. صددرصد حضور او می‌تواند کارایی لازم را برای این رشته داشته باشد و فقط امیدوارم زمان لازم را برخلاف من به او بدهند.

وکیل گیلانی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود برخی با انتشار عکس‌های خصوصی او در این اتفاق بی‌تاثیر نبودند، عنوان کرد: متاسفانه شایعه پراکنی همیشه وجود داشته است و در حال حاضر نیز از فدراسیون رفتم و گذشت زمان مشخص خواهد کرد چه کسی مقصر بوده است.

رئیس اسبق فدراسیون چوگان در خصوص اینکه گفته می‌شود تیره و تار شدن رابطه او با ایلخانی، رئیس سابق این فدراسیون و فشارها او به وزارت در برکناری‌اش تاثیر گذار بوده است، گفت: در آینده خیلی از مسائل مشخص خواهد شد و اگر من خیلی مسائل را نزد خود نگه‌دارم و از آنها صحبت نکنم بهتر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید