کامیابی نیا: امیدواریم ‌‌پرسپولیس به حاشیه نرود و به فینال برسیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیدوار است این تیم برابر الهلال موفق باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمال کامیابی‌نیا در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره صحنه اخراجش در بازی مقابل الاهلی گفت: در بازی‌های حساس که دیوانه نیستیم از روی قصد خطا کنیم و چنین اتفاقی رخ بدهد. یعنی کار به جایی برسد که هم تیم و هم هواداران عذاب بکشند. یک اتفاق ناخواسته بود که رخ داد. من شدت ضربه را می‌دانستم اما هر کس فیلم بازی را دید می‌گفت چرا انقدر بد تکل زدی اما دیدید که وقتی داور کارت قرمز نشان داد بازیکن آنها سریع از روی زمین بلند شد و مشکلی پیش نیامد. اما خدا رو شکر آن بازی را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم. واقعا ته دلم روشن بود که بازی را می‌بریم حتی وقتی گل هم خوردیم و بازی یک بر یک بود به آنالیزور تیم گفتم بازی را می‌بریم.

وی افزود: در آن دیدار هواداران ما را تشویق کردند و امیدوارم برای بازی برابر الهلال هم به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند. درست است که چند بازیکنمان نیستند اما یک تیم کامل داریم که همه مدعی‌اند که در میان 11 بازیکن اصلی باشند. امسال واقعا تیم خوبی داریم و امیدواریم این تیم به حاشیه نرود و بتوانیم در بازی برگشت هم به پیروزی برسیم و به فینال راه پیدا کنیم.

کامیابی‌نیا درباره مصدومیتی که پشت‌سر گذاشت، گفت: گاهی درد اذیتم می‌کند که باید عضله‌ام را تقویت کنم. هنوز هم به فرم ایده‌آل پارسال هم نرسیده‌ام. این موضوع زمان می‌برد اما روز به روز بهتر می‌شوم و ترسم کم‌کم می‌ریزد.

او تصریح کرد: در بازی قبلی هواداران استقبال خوبی داشتند. امیدوارم در بازی الهلال هم همین اتفاق رخ بدهد و ما بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید