تیم دانشجویان ایران در لیگ جهانی بسکتبال سه نفره پنجم شد

تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران در مسابقات جهانی با قبول شکست برابر مغولستان به جایگاه پنجمی بسنده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم بسکتبال سه نفره ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی در مصاف با نماینده مغلوستان با نتیجه 19 به 20 بازی را به حریف واگذار کرد و در جدول رده بندی به عنوان پنجم رسید.

محمد رضا اسلامی سرمربی تیم ایران در این باره گفت: با وجود بازی خوب و بسیار نزدیک با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار بگیریم. براساس آئین نامه رقابت های لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان، چهار تیم بالای جدول برای کسب عنوان اول تا سوم رقابت خواهند کرد و بقیه تیم ها برای مشخص شدن رتبه جدول مسابقه نمی دهند و بر اساس امتیاز کسب شده رده بندی می شوند.

سرمربی تیم بسکتبال دانشجویان گفت: بازیکنان و کادر فنی تلاش خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر و کسب عنوان قهرمانی به کار بستند، اما باید توجه داشت که بخشی از نتیجه به شانس بستگی دارد و متاسفانه علی رغم شایستگی نتواستیم به مرحله نهایی این رقابت و در جمع چهار تیم برتر قرار گیریم و امیدوارم در دوره های آینده بتوانیم جایگاه بهتری کسب کنیم .

تیم دانشجویان ایران در این رقابت ها در بازی نخست مقابل چین شکست خورد اما در سه بازی بعدی مقابل تیم های اندونزی، فرانسه و نیوزیلند به پیروزی رسیده و به جمع هشت تیم راه یافته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید