رقابت‌های تیروکمان قهرمانی معلولان جهان - چین

تیم کامپوند مردان نایب قهرمان و تیم بانوان قهرمان جهان شد

در آخرین روز از رقابت‌های تیروکمان قهرمانی معلولان جهان تیم کامپوند بانوان به عنوان قهرمانی و تیم کامپوند مردان نایب قهرمان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آخرین روز از رقابت‌های تیروکمان قهرمانی معلولان جهان که در چین در حال برگزاری است، تیم کامپوند بانوان متشکل از؛ سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در دیدار فینال برابر تیم چین به میدان رفتند و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۳ توانستند ضمن شکستن رکورد جهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

هم‌چنین تیم کامپوند مردان نیز متشکل از هادی نوری، رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده، در دیدار فینال به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۲۵ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

تیم میکس کامپوند ایران نایب قهرمان شد

هم‌چنین نمایندگان ایران در رقابت‌های تیمی میکس کامپوند با کسب نشان نقره آخرین مدال کاروان ایران را کسب کردند.

تیم میکس کامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و علی سینا منشازاده در دیدار فینال مقابل تیم روسیه به میدان رفت و در امتیاز تیر طلایی، حریف موفق شد به نشان طلا دست یابد و تیم ایران به مدال نقره رسید.

پیش از این زهرا نعمتی در ریکرو انفرادی بانوان به یک نشان طلا دست یافته بود و در بخش تیمی نیز کاروان ایران یک مدال برنز در ریکرو میکس تیمی، یک مدال طلا در کامپوند بانوان، یک مدال نقره در کامپوند مردان کسب کرد و در مجموع با ۲ نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد.

رقابت های قهرمانی جهان تیروکمان معلولان با حضور ۲۴۵ کماندار از ۴۰ کشور جهان از ۲۲ شهریور آغاز و امروز، ۲۶ شهریور ماه به کار خود پایان داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید