رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان معلولین - چین ۲۰۱۷

نعمتی به فینال رقابت‌های ریکرو راه یافت

زهرا نعمتی، بانوی کماندار پرافتخار کشورمان به فینال رقابت‌های جهانی راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان سومین روز از رقابت های قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی رقابت های انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند.

نعمتی در مرحله یک هشتم با همی تیمی خود سمیه رحیمی روبرو شد و با حذف این کماندار در مرحله یک چهارم با نماینده برزیل به میدان رفت و با شکست وی راهی نیمه نهایی شد.

وی در نیمه نهایی با نماینده روسیه روبرو شد و با شکست این کماندار به فینال راه یافت و دیدار پایانی نیز برای تصاحب نشان طلا با کمانداری از ترکیه روبرو شد و در نهایت با شکست او فینال راه یافت.

در ریکرو مردان نیز غلامرضا رحیمی که در مرحله یک بیست و چهارم همی تیم اش زارعی نژاد را حذف کرده بود، در یک شانزدهم با نماینده کره جنوبی روبرو شد و با شکست وی  در مرحله یک هشتم با کمانداری از چک به میدان رفت و توانست به یک چهارم نهایی راه یابد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده چین شکست خورد و از راه یابی به نیمه نهایی بازماند.

در کامپوند انفرادی مردان نیز هادی نوری و رمضان بیابانی در مرحله یک شانزدهم باهم روبرو شدند و بیابانی با حذف نوری راهی یک هشتم نهایی شد و مقابل نماینده چین به میدان رفت. وی در نهایت موفق به صعود از یک هشتم نشد.

علی سینا منشازاد، دیگر نماینده کشورمان در کامپوند نیز تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت و در این مرحله مقابل نماینده انگلستان شکست خورد و حذف شد.

در رقابت های کامپوند انفرادی بانوان نیز راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور در مرحله یک هشتم روبروی هم قرار گرفتند و شیر محمدی توانست با حذف عباسپور به یک چهارم راه یابد.

وی در یک چهارم مقابل کمانداری از چین قرار گرفت و از راه یابی به مرحله بعد بازماند.

فرزانه عسگری، دیگر نماینده ایران در کامپوند انفرادی بانوان نیز تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت اما در این مرحله با شکست مقابل کمانداری از روسیه از صعود به یک چهارم بازماند.

فینال رقابت های تیمی روز شنبه انجام می شود و در بخش انفرادی نیز کمانداران راه یافته به مرحله نهایی، روز یکشنبه به میدان خواهند رفت.

رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز و تا 26 شهریور ماه در جریان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید