ادعای عجیب سعودی‌ها پیش از دیدار مقابل پرسپولیس

روزنامه عربستانی در ادامه ادعاهای جنجالی و موذیانه خود داور چینی دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی را برای نماینده ایران خوش یمن و برای خود آنها نحس دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نظر می‌رسد که سعودی‌ها عادت دارند که قبل از هر دیداری که برابر نماینده‌های ایران دارند به انتقاد از داور بازی بپردازند. رسانه‌های عربستانی قبل از دیدار رفت تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی به انتقاد از داور اردنی پرداختند و او را متهم به حمایت از ایرانی‌ها کردند، این در حالی بود که عکس قضیه ثابت شد و داور به سود تیم فوتبال پرسپولیس پنالتی‌ نگرفت.

سعودی‌ها به این سیاست موذیانه خود ادامه‌ می‌دهند و هم چنان به دنبال جنجال و حاشیه سازی هستند.

این بار روزنامه الإقتصادیه در گزارشی از نحس بودن داور چینی برای الاهلی سخن به میان آورد و نوشت: مای مانینگ چینی برای تیم های عربستانی نحس است. این‌ در حالی است که  برای تیم فوتبال پرسپولیس خوش یمن است. او یک بار برای الاهلی در سال قبل لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قرشیف ازبکستان سوت زد که الاهلی در آن دیدار یک بازیکن اخراجی داد و بازی را هم واگذار کرد.

در ادامه‌ این گزارش آمده است: مای مانینگ سه بار برای تیم‌های عربستانی قضاوت کرده که در هر سه دیدار تن به شکست داده‌اند. این‌ در حالی است که دو بار برای تیم فوتبال پرسپولیس قضاوت کرده که نتیجه‌ هر دو بار پیروزی برای نماینده ایران بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید