نکونام: این دیدار به قول معروف بکش بکش بود و بزن زیرش!

سرمربی خونه به خونه بابل می‌گوید برای رقابت های جام حذفی هیچ قولی به هواداران این تیم نمی‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار دو تیم خونه به خونه و راه آهن در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه دو بر یک به سود بابلی ها به پایان رسید تا خونه به خونه هم به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها راه پیدا کند. جواد نکونام پس از پیروزی تیمش اظهار کرد: با توجه به شرایطی که زمین بازی داشت، فوتبال بازی کردن برای هر دو تیم سخت بود، خصوصا ما که روی زمین بازی می‌کردیم. این دیدار به قول معروف بکش بکش بود و بزن زیرش! ما در این دیدار موقعیت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. راه آهن هم تنها روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت داشت که توانست به گل برسد.

او با انتقاد از شرایطی که در کنار میدان به وجود آمده بود و وجود مگس های سفید که باعث آزار و اذیت بازیکنان و کادر فنی دو تیم شد، بیان کرد: شما این شرایط را می‌بینید و تلاش کنید تا از ما مربیان و تیمها حمایت کنید. میزبان این دیدار راه آهن بود و مجبور بودیم تا در ورزشگاه راه آهن اکباتان بازی کنیم.
سرمربی خونه به خونه در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست تیمهایی که امکانات کافی را ندارند در مسابقات حضور نداشته باشند، تصریح کرد: ما باید سعی کنیم که شرایط زمین های فوتبالمان را بهبود ببخشیم. با این شرایط فوتبال بازی کردن بهتر می‌شود.
نکونام درباره شرایط داوری این دیدار که باعث اعتراض هر دو تیم شده بود گفت: در زمان بازی فشار روی تیمها زیاد می‌شود و به همین دلیل اعتراض  به داوری افزایش می‌یابد. داور اشتباهاتی داشت ولی به جز صحنه گلی که دریافت کردیم اشتباه تاثیرگذاری نداشت. او در آن صحنه خطای بازی خطرناک گرفت و فکر کنم دستش را به نشانه ضربه دو ضرب بالا برد ولی بازیکن راه آهن به طور مستقیم آن را به سمت دروازه ما زد و گل شد.
او درباره شرایط تیمش بیان کرد: بازیکنان ما خوب بازی می‌کنند و کارهایی که ما به آن ها می‌گوییم را به درستی در زمین بازی انجام می‌دهند. البته در این زمین نمی‌شد حمله کرد که ما بخواهیم بازی تهاجمی به نمایش بگذاریم.
سرمربی خونه به خونه در پایان در پاسخ به این سوال که چه قولی به هواداران این تیم برای رقابت های جام حذفی می‌دهد، اظهار کرد: من هیچ قولی نمی‌دهم. ما با واقعیت ها زندگی می‌کنیم و مرحله به مرحله جلو می‌رویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید