رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان

ویسی و پورمرتضوی حذف شدند

رقابتهای شانس مجدد مدعیان پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر آتن آغاز شد که طی آن دو نماینده از ایران از گردونه رقابتها حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیکارهای شانس مجدد پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از صبح امروز در آتن پیگیری شد که نتایج زیر بدست آمد:

در وزن ۴۲ کیلوگرم مهدی ویسی در گروه شانس به مصاف باتبایار از مغولستان رفت و موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر این حریف را شکست دهد. وی در دومین دیدار به مصاف گئورگی چولادزه از گرجستان رفت و در حالیکه تا ثانیه پایانی کشتی ۶ بر ۴ پیش بود، با کنده کشی حریف دو امتیاز از دست داد و با نتیجه ۶ بر ۶ شکست خورد. بدین ترتیب ویسی از گردونه رقابتها حذف شد.

وی روز گذشته در دور نخست با عدم حضور خوان کورتز از مکزیک در میدان، ١٠ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه  ۴ بر یک مغلوب حریفی از ازبکستان شد و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۵۸ کیلوگرم هم مرتضی پورمرتضوی در نخستین دیدار خود در گروه شانس مجدد با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب نوراحمدف از قزاقستان شد و با این شکست از گردونه رقابتها کنار رفت.

وی روز گذشته در دور نخست با غیبت خوان کوئیزا از کلمبیا بر روی تشک با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز میدان معرفی شد اما در دیدار بعدی با نتیجه ١٠ بر صفر مغلوب توران بایراموف از آذربایجان شد و به گروه شانس مجدد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید