تساوی یک نیمه ای گسترش فولاد مقابل پرسپولیس

نیمه نخست دیدار گسترش فولاد تبریز و پرسپولس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه خانگی خود میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا به میدان رفت.

گسترش فولاد نیز با ترکیب فرناندو دخسوس، سیدمحسن حسینی، دراگان ژارکوویچ، میلاد فخرالدینی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، محمد خرم‌الحسینی، حسین ابرقویی، یوسف سیدی، امید جهانبخش و رضا خالقی‌فر وارد زمین شد.

دقیقه ۲۱: وحید امیری با حرکتی خوب از سمت چپ توپ را روی دروازه ارسال کرد و بعد عبور از روی سر گادوین منشا، توپ روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: این‌بار احمدزاده با استفاده از یک ضربه کرنر توپ را روی دروازه ارسال کرد اما گادوین منشا نتواست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

دقیقه۳۱: باز هم پرسپولیسی ها روی به ارسال توپ آوردند. این بار ارسال از سمت راست فرصت بسیار خوبی را برای شجاع خلیل‌زادره ایجاد کرد اما ضربه سر مدافع پیش تاخته پرسپولیس راهی به دروازه پیدا نکرد و توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه دروازبان حریف توپ را مهار کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید