قلعه نویی: نمی دانم چرا باید سوارز را در آستانه این بازی حساس محروم کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فجر سپاسی تیمی سختکوش و پرتلاش است و ما به این دیدار همانند یک مسابقه لیگ برتری نگاه می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه نویی در آستانه دیدار فردای ذوب‌آهن با فجر سپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: فجر سپاسی تیمی سختکوش و پرتلاش است و ما به این دیدار همانند یک مسابقه لیگ برتری نگاه می کنیم. فجر سپاسی سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارد و تیم کوچکی نیست، ما نیز با توجه به همین سبقه، برابر این تیم به میدان می رویم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به مشکلات تیمش از جمله مصدومیت بازیکنان گفت: علاوه بر مصدومیت‌هایی که با آن مواجه هستیم، سوآرز نیز به دلیل مشکلاتی که برای وی ایجاد شده قادر به همراهی تیم نیست. من نمی دانم چرا باید در آستانه این بازی حساس او را محروم کنند. همچنین وضعیت مصدومان پرشمار و میزان آمادگی آنهایی که تازه به تمرینات اضافه شده اند نیز دغدغه ماست.

وی با اشاره به انگیزه بازیکنان تیمش برای این دیدار بیان کرد: بازیکنان ما می‌دانند که باید با انگیزه در این مسابقه حاضر شوند و امیدواریم با یک برد خوب رقابت‌های جام حذفی را آغاز کنیم.

قلعه‌نویی گفت: تمام تلاش ما نمایش یک بازی خوب و تماشاگرپسند است، امیدواریم مردم اصفهان نیز از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورده و با یک برد خوب جام حذفی را آغاز کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید