در بیت تاریخی حضرت امام (س)

مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با معرفی برترین ها پایان یافت+ تصاویر

مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با قهرمانی مارین بوسیوچیچ به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با مهندس مقیمی قائم مقام وزیر کشور، مدیر کل اداره ورزش و جوانان فرماندار شهرستان خمین و شهرستان محلات و کلیه مقامات اداری در مجتمع فرهنگی هنری بیت و زادگاه حضرت امام(س) در خمین برگزار گردید.

121 شطرنج باز از 10 کشور ایران، کرواسی، دانمارک، اسپانیا، ارمنستان، آذربایجان، ترکستان، گرجستان، عراق، افغانستان وتنها بانو خارجی از کشور روسیه برای کسب جایزه نقدی 10 هزار دلاری از هفتم تا دوازدهم شهریور، در بیت تاریخی امام خمینی (س) با یکدیگر رقابت کردند.

این رقابت ها در 9 دور به روش سوئیسی در رده سنی آزاد برگزار شد که کوچکترین فرد شرکت کننده در این مسابقات حسین پولاپ ۸ساله از اراک و مسن ترین فرد فرهاد میر سعیدی ۶۴ساله بود.

در این پیکارها استاد بزرگ مارین بوسیوچیچ بر سکوی قهرمانی ایستاد ، اولگ کورنیف از اسپانیا و احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران به ترتیب دوم و سوم شدند .

مهمان ویژه مراسم، قائم مقام وزیر کشور جناب مهندس مقیمی از مسئولین برگزارکننده مسابقات تقدیر و تشکر کرد و از برگزاری چنین سطحی از مسابقات در خمین و بیت امام(س) ابراز خرسندی کرد.

مسابقات شطرنج جام آفتابمسابقات شطرنج جام آفتابمسابقات شطرنج جام آفتابمسابقات شطرنج جام آفتابمسابقات شطرنج جام آفتاب

دیدگاه تان را بنویسید