داورزنی: جدا شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک برای معلولان شرایط بهتری را فراهم‌ می کند

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک در ۸ دوره گذشته گفت: این توفیقی بود که من بتوانم در کنار مدال‌آوران پارالمپیک قرار بگیرم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی درباره علت حضورش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک از سئول ۱۹۸۸ تا ریو ۲۰۱۶ افزود: این توفیقی برای من بود که بتوانم در مراسم قهرمانان واقعی کشور قرار بگیرم و به آن‌ها به خاطر افتخارآفرینی که در طی این مدت از سئول ۱۹۸۸ تا پارالمپیک ۲۰۱۶ داشتند، خسته نباشید بگویم. من به آقای خسروی وفا و تمام همکاران وی  به خاطر برگزاری چنین مراسمی خسته نباشید می‌گویم و از زحمات او و همکارانش تشکر می‌کنم.

داورزنی اظهار کرد: تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است تا بتواند حمایت خوبی را از ورزشکاران جانباز و معلول داشته باشد که یکی از این حمایت‌ها می‌تواند به ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده‌ای بود که برای توسعه حمایت ورزش جانبازان و معلولان دولت اختصاص داد تا نشان دهد توجه ویژه‌ای به رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولان دارد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در سال گذشته شاهد آن بودیم، جدا شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک بود و این امر سبب شد کمیته ملی پارالمپیک ردیف بودجه اختصاصی پیدا کند. بدون شک این مسئله شرایط بهتری را برای ورزشکاران معلول در آینده ایجاد خواهد کرد و ما می‌توانیم شاهد مدال‌آوری بیشتر ورزشکاران این رشته در آینده باشیم.

داورزنی در پایان درباره تغییر و تحولات در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و اینکه این تغییرات برای چه منظوری صورت می‌گیرد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم سیستم پویاتر و بهتری را در ورزش کشور داشته باشیم. قطعا هر تغییر و تحولی در جهت پویاتر شدن ورزش کشور خواهد بود. ما سعی می‌کنیم آینده بهتری را برای ورزش استان خراسان رضوی بویژه برای بخش قهرمانی آن رقم بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید