نتایج بازی های مقدماتی منطقه آمریکای جنوبی/ برزیل برد مسی و یاراناش متوقف شدند

پانزدهمین هفته از دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیروزی خانگی سلسائو و توقف فینالیست‌های کوپا آمه‌ریکای سال ۲۰۱۱ همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پانزدهمین هفته از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) با انجام 5 دیدار خاتمه یافت.

برزیل که صعودش پیش از این قطعی شده بود و به امتیازات این بازی نیاز نداشت میهمانش اکوادور را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. پائولینیو، هافبک جدید بارسلونا در دقیقه 70 و کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول در دقیقه 77 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

آرژانتین اما در خانه اروگوئه‌ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. نتیجه‌ای که برای دیگر فینالیست دو دور اخیر کوپا آمه‌ریکا یعنی شیلی در خانه‌اش رقم خورد بدتر هم بود چرا که این تیم با نتیجه 3 بر صفر به پاراگوئه باخت.

آرتورو ویدال هافبک شیلی در دقیقه 24 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ویکتور کاسرس در دقیقه 55 دومین گل را برای پاراگوئه‌ای‌ها به ثمر رساند و ریچارد اوریتس در دقیقه 90 اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در دیگر دیدارهای بامداد امروز ونزوئلا در خانه برابر کلمبیا به تساوی بدون گل رضایت داد و پرو هم با نتیجه 2 بر یک از سد بولیوی گذشت.

جدول 10 تیمی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای لاتین در پایان هفته پانزدهم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

1- برزیل 36 امتیاز؛ تفاضل گل 27+
2- کلمبیا 25 امتیاز؛ تفاضل گل 3+
3- اروگوئه 24 امتیاز؛ تفاضل گل 9+
4- شیلی 23 امتیاز؛ تفاضل گل 2+
5- آرژانتین 23 امتیاز؛ تفاضل گل 1+
6- پرو 21 امتیاز؛ تفاضل گل ؛ تفاضل گل صفر
7- پاراگوئه 21 امتیاز؛ تفاضل گل 5-
8- اکوادور 20 امتیاز؛ تفاضل گل 1+
9- بولیوی 10 امتیاز؛ تفاضل گل 21-
10- ونزوئلا 7 امتیاز؛ تفاضل گل 17-

 

دیدگاه تان را بنویسید