حمید درخشان از جدایی چند بازیکن از نفت تهران خبر داد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در حال مذاکره برای جذب بازیکنان خارجی هستیم و دلیلی ندارد که باشگاه با این درخواست مخالفت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید درخشان درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان این باشگاه با جذب بازیکنان مدنظر و خارجی او مخالفت کردند، گفت: این خبر اشتباه است و اصلا اینطور نیست که باشگاه با درخواست جذب بازیکنان خارجی مخالفت کرده باشد. چه دلیلی دارد که آنها بخواهند مخالفت کنند؟ اتفاقا پاسخ باشگاه به این درخواست من مثبت بوده و در حال مذاکره با بازیکنان خارجی و مدنظرمان هستیم. حداقل 2 و حداکثر 3 بازیکن خارجی به ما اضافه خواهند شد. 

وی ادامه داد: این روزها صبح و عصر مشغول تمرین هستیم و شرایط تیم بهتر از این خواهد شد. همچنین تلاش می‌کنیم یک اردو در کردان یا کمپ دیگر داخلی برگزار کنیم و در زمان نقل و انتقالات هم بازیکنان جدید و مدنظر ما به ما ملحق خواهند شد.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان این تیم جدا خواهند شد و در لیست مازاد قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: بله این موضوع صحت دارد و لیستی به باشگاه دادم که بازیکنان مازاد در آن مشخص شده‌اند. حدود 4 نفر از جمع ما جدا می‌شوند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار فردای ایران مقابل کره جنوبی، اظهار داشت: آرزو می‌کنم بدون شکست راهی جام جهانی شویم و فردا برنده از زمین بیرون بیاییم. درست است که بازی فردا برای ما تشریفاتی است اما پای آبروی فوتبال ایران در میان است و امیدوارم با برد در بازی فردا و گرفتن امتیازات کامل با یک کارنامه خوب راهی جام جهانی شویم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید