وزیر ورزش: منصوریان به کارش ادامه می دهد

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که منصوریان و هیات مدیره استقلال با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند. او هم‌چنین درباره جنجال‌ها پیرامون نتایج کشتی آزاد نیز گفت که باید مشکلات و ضعف‌ها بررسی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت مدیریت باشگاه استقلال تهران اظهار کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد، مدیریت و هیات‌مدیره باشگاه استقلال با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و سر کار خود هستند، ضمن این که تیم هم در حال تمرین است. در رابطه با منصوریان هم هیچ مشکلی وجود ندارد و او به فعالیتش ادامه می‌دهد. استقلال هیات مدیره و مدیرعامل دارد و آنها بر کار تیم نظارت می‌کنند.

او درباره نتایج ضعیف تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی کشتی آزاد هم گفت: نامه‌ای زده شده، پاسخی داده شده و باید در حوزه معاونت قهرمانی با حضور پیشکسوتان کشتی آزاد جهت هم‌فکری، جلساتی برگزار شود. باید مشکلات و ضعف‌ها بررسی شود. از همه اهالی کشتی، آسیب‌شناسی خواهد شد تا نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت رشته‌های مادر خاطرنشان کرد: ژیمناستیک، شنا و دوومیدانی سه رشته مدال‌آور در المپیک و بازی‌های آسیایی هستند. شناگر آمریکایی در سه المپیک موفق شد ۲۷ مدال کسب کند. باید برنامه‌ریزی سالانه‌ای برای این سه فدراسیون صورت گیرد تا به بهترین شکل ممکن این سه رشته مدال‌آور در توکیو ۲۰۲۰ به موفقیت برسند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام در کل کشور گفت: ۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که با اولویت‌بندی‌های صورت‌گرفته ابتدا به پروژه‌های نیمه‌های تمام با پیشرفت بالای ۷۰ درصد می‌پردازیم. حدودا ۷۰ پروژه به این شکل داریم، در سال‌های بعد از آن نیز به ترتیب بر اساس پیشرفت حاصله به پروژه‌ها پرداخته‌ خواهد شد.

وی درباره استخر شهید حججی مشهد گفت: با احتساب قیمت زمین، این پروژه ۷.۵ میلیارد تومان هزینه داشته که مبارک مردم مشهد باشد.

سلطانی‌فر با تاکید بر این که باید به رشته‌های مادر توجه کنیم، گفت: به جز چهار رشته مدال‌آوری که در طول تاریخ در المپیک داشته‌ایم، باید بپذیریم که چهارم با چهاردهم فرقی ندارد و برای مسابقات جاکارتا ۲۰۱۸ باید شاهد شکوفایی رشته‌هایی مثل کاراته، سنگ‌نوردی، قایق‌رانی و ... باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید