روزبه چشمی: درباره تاثیرات کی روش در فوتبال ایران شک نداریم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: با هماهنگی بیشتر و تمرینات به اهداف خود در دو بازی پیش رو می رسیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روزبه چشمی، عضو تیم ملی فوتبال که برای نخستین بار این فرصت را بدست  آورد تا مسابقات انتخابی جام جهانی حضور داشته باشد، گفت: این نخستین اردوی من با تیم ملی در راستای انتخابی جام جهانی است. من با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان این فرصت را بدست آوردم تا به جمع بازیکنان باتجربه ملحق شوم. هدف من تطابق و هماهنگی بیشتر است تا بتوانم برای تیم ملی فوتبال مثمر ثمر باشم و در نهایت بتوانیم به اهداف خودمان در مسابقات پیش رو (کره جنوبی و سوریه) برسیم.

وی درباره حضور بازیکنان جوان و با تجربه در تیم ملی فوتبال گفت: همه ما در خصوص تاثیرات کارلوس کی روش در ایران شکی نداریم. حضور بازیکنان جوان و پرتجربه را در جام جهانی 2014 برزیل شاهد بودیم که وی نسل جدیدی از بازیکنان را به تیم ملی آورد و به نظر من هیچ مربی دیگری توانایی این کار را نداشت تا آینده بزرگ را برای تیم ملی رقم بزند. هم اکنون به جام جهانی صعود کرده ایم و می خواهیم بهترین عملکرد خود را در دو بازی پیش رو داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی در پایان درباره اینکه هدف اصلی و آرزوهایی که در دوره بازیگری اش دارد، گفت: هیچ شکی نیست که یکی از اهداف اصلی من بودن در تیم ملی و بازی کردن در جام جهانی است و هدف بعدی من بازی کردن در تیم های اروپایی است تا بتوانم در ادامه فعالیت بازیگری ام از لحاظ فنی توسعه و رشد داشته باشم.

دیدگاه تان را بنویسید