درخشان: برای اینکه ضعف‌های فنی تیم‌مان را بهبود بخشیم یک راه باقی مانده

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از حریف تیمش در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به عنوان حریفی بین‌المللی یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید درخشان در مورد آخرین وضعیت تیم نفت تهران و اینکه چه برنامه‌ای برای تقویت تیمش در تعطیلات لیگ دارد، اظهار داشت: شرایط تیم ما فرقی نکرده و اوضاع همچنان نامساعد است. با توجه به اینکه در تنگنا قرار داریم نمی‌توانیم اوضاع را بهبود ببخشیم و من این انتظار را از مسئولان باشگاه دارم که در راستای تقویت تیم کمک کنند.

وی افزود: در حال حاضر بازیکن داخلی خوبی نمانده که بخواهیم او را جذب کنیم، جز بازیکنانی که از شرایط خود در باشگاه‌شان راضی نیستند و قصد جدایی دارند که آنها هم به کار ما نمی‌آیند. برای اینکه ضعف‌های فنی تیم‌مان را بهبود بخشیم یک راه باقی مانده و آن هم جذب بازیکنان باکیفیت خارجی است که آن هم نیاز به بودجه دارد. من به شخصه به باشگاه نامه زدم و برای جذب بازیکن با کیفیت خارجی درخواست نیاز کرده‌ام. امیدوارم باشگاه در این زمینه ما را یاری کند. البته انتظار من از مسئولان باشگاه این است که تا قبل از اتمام فصل‌ نقل‌وانتقالات اقدام کنند تا بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم، چرا که اگر پنجره نقل‌وانتقالات فیفا بسته شود آن وقت باید دنبال بازیکنان آزادی که بدون تیم مانده‌اند، باشیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش با این نفرات می‌تواند در رقابت‌های داخلی و علی‌الخصوص لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، گفت: مسلماً ما با تیمی که بتواند نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد فاصله زیادی داریم و تازه اگر باشگاه بازیکنانی را که ما نیاز داریم، جذب کند تازه تبدیلی به یک تیم تقریباً کامل خواهیم شد. حریفان خارجی ما بازیکنان چند میلیون دلاری دارند و مسلماً رقابت با آنها سال به سال سخت‌تر خواهد شد.

درخشان در واکنش به طرح این موضوع که در صورت ناکامی نفت تهران در ادامه بازی‌های لیگ و پیکارهای آسیایی همه او را مربی ناکام می‌نامند، یادآور شد: باید واقع‌بینانه به قضیه نگاه و قضاوت کرد. شما وقتی دست یک شناگر را ببندید و او را در آب استخر بیاندازید مسلماً کاری نمی‌تواند بکند و غرق می‌شود. باید زمانی از مربی توقع نتیجه‌گیری داشته باشید که به او امکانات بدهید. هر مربی برای نتیجه‌گیری نیاز به ابزار دارد و وقتی این ابزار در اختیارش قرار نگیرد نباید از او انتظار معجزه داشت. من با پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی حضور داشتم و دیدید با شرایطی که داشتیم صعودمان را از گروه تا حد زیادی در همان چند بازی اول قطعی کردیم، اما تجربه‌ام می‌گوید  این تیمی که در اختیار  دارم برای حضور آبرومندانه در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد.

وی در پایان راجع برخورد تیمش در مرحله سوم جام حذفی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: این هم از شانس من است که در عرض تقریباً دو ماه باید دو بار با پرسپولیس بازی کنیم. البته بازی با این پرسپولیس با کیفیت باز هم به خوبی عیار واقعی تیم ما را نشان خواهد داد. پرسپولیس هم‌اکنون یک حریف بین‌المللی برای ما به حساب می‌آید و از این لحاظ بازی با تیم پرسپولیس می‌تواند برای حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا هم مفید باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید