نوازی: برخی پیشکسوتان مصاحبه‌های هدف‌دار انجام می‌دهند/ باید به منصوریان فرصت داد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، در انتقاد برخی از پیشکسوتان این تیم بحث شخصی در میان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد نوازی در مورد نتایج ضعیف استقلال در لیگ امسال و انتقادهای صورت گرفته از علیرضا منصوریان گفت: بحث ناراحتی هواداران و انتقاداتی که آنها انجام می‌دهند با انتقادات پیشکسوتان متفاوت است. برخی از پیشکسوتان مصاحبه‌های هدف‌دار انجام می‌دهند که بحث شخصی در میان است و این اصلاً درست نیست. منصوریان پارسال هم در شروع لیگ شرایط خوبی را با استقلال تجربه نمی‌کرد، اما بعدها نتیجه گرفت و همه به‌به و چه‌چه می‌کردند.

نوازی ادامه داد: استقلال قبل از شروع لیگ با محرومیت سه بازیکن خودش مواجه شد و مصدومیت چند بازیکن هم به این تیم ضربه زد. منصوریان هم دوست دارد که هواداران خوشحال به خانه بروند و دلش نمی‌خواهد که چنین شرایط ایجاد شود. منصوریان می‌خواهد که از طرف هواداران و پیشکسوتان مورد حمایت قرار بگیرد و نباید پیشکسوتان پشت او را خالی کنند. من معتقدم به او باید فرصت داد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقادات صورت گرفته از پژمان منتظری در این تیم تأکید کرد: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً تمام بازیکنان عملکرد خوبی نداشته‌اند. مطمئناً شرایط استقلال تغییر خواهد کرد و مهم این است که مشکل گل‌زنی هم برطرف شود تا استقلال هم بتواند نتایج خوبی بگیرد.

نوازی در مورد مهلت باشگاه استقلال به منصوریان برای دو بازی آینده گفت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم. فقط امیدوارم بردهای استقلال از جام حذفی آغاز شده و در لیگ برتر هم ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید