قراب: درباره دستیاران منصوریان صحبتی نشد

عضو هیئت مدیره استقلال گفت که مدیرعامل باشگاه به حالت پدرانه با علیرضا منصوریان صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جواد قراب پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: قرار شد بازی با گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به علیرضا منصوریان فرصت داده شود و فکر می‌کنم این مسئله باعث شود تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در مورد علت غیبت قریب در جلسه هیئت مدیره تصریح کرد: هیئت مدیره تشکیل شده و قانونی است. قریب را شخصا دوست دارم اما با من تماس گرفت و گفت گرفتار است. او می‌گوید در محل کارش گرفتار است. روز اول که قریب را دیدیم، قبراق و سرحال بود و از ریاست هیئت مدیره استقبال کرد اما تاکنون در جلسات شرکت نکرده‌ است.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص جدایی محمد خرمگاه و علی چینی تصریح کرد: چنین موضوعی مطرح نشد. درست است که دو بازی فرصت داده شده اما کارشان را انجام می‌دهند. در حال حاضر هم منصوریان حضور دارد و کارش را پیش می‌برد. فعلا در مورد مربی خارجی هیچ مسئله‌ای مطرح نشده است.

قراب در رابطه با هزینه آوردن مربی خارجی گفت: ما باید هواداران را شاد کنیم و هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهیم. جزئیات جلسه امروز منصوریان و افتخاری را نمی‌دانم، اما مدیرعامل باشگاه گفت که با حالت پدرانه با منصوریان صحبت کرده است.

وی در مورد شکایت بازیکنان به ای اف سی به دلیل بدهی خاطرنشان کرد: دنبال این هستیم که بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص دو دستگی هواداران روی سکوها گفت: درباره آن صحبت نشد، ولی فکر نکنم آنها طرفدار استقلال باشند. هواداران ما از کلاس خاصی برخورد و داری شخصیت هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید