پیش بینی سلطانی فر درباره مدال بانوان در المپیک

مسعود سلطانی فر درباره ورزش قهرمانی بانوان بیان کرد: پیش بینی کسب سه مدال بانوان در المپیک ۲۰۲۰ را داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سلطانی‌فر درباره برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای ارتقای  ورزش قهرمانی بانوان، بیان‌ کرد: به صورت جدی برای گسترش ورزش بانوان و فراهم کردن زمینه حضور بانوان در رویدادهای مختلف کار کرده‌ایم. در ۹ ماه گذشته مجوز حجاب در پنج رشته ورزشی برای بانوان کسب شد.

او در ادامه‌ افزود: در بین بانوان استعدادهای زیادی وجود دارد که با فراهم کردن شرایط و زیر ساختهای مناسب  زمینه بروز این استعدادها فراهم خواهد شد. برنامه ما بر این است تا علاوه بر تک مدال کیمیا علیزاده در  المپیک ریو در رشته‌های دیگر نیز توسط بانوان افتخار آفرینی کنیم. در  المپیک ۲۰۲۰ کسب سه مدال توسط بانوان را پیش‌بینی می‌کنیم و همچنین شرایطی را به وجود خواهیم آورد تا بانوان در پست‌های مدیریتی حضور جدی‌تر و گسترده‌ای را داشته باشند.

وزیر ورزش  و جوانان درباره صعود تاریخی تیم‌ ‌ملی فوتبال در جام جهانی نیز، بیان‌ کرد: در حالی  که دو بازی تا پایان دیدارهای دور مقدماتی باقی‌ مانده بود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صعود خود را به جام جهانی روسیه قطعی کرد. امیدوار هستیم تا قرعه‌کشی مناسبی در جام جهانی داشته باشیم. چهار تا هفت دیدار تدارکاتی را برای تیم‌ ‌ملی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم با برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی حضور مقتدرانه‌ای داشته باشیم.

سلطانی فر در ادامه‌ بیان‌ کرد: بعد از جام جهانی فوتبال ابتدا بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا را در پیش داریم که از حالا ستاد برگزاری  مسابقات تشکیل شده است و برنامه‌ریزی ما طوری است که هم در جاکارتا نتیجه‌ تاریخی را کسب کنیم و هم در  المپیک ۲۰۲۰ علاوه بر چهار رشته کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و تک مدال دوومیدانی در سه، چهار رشته دیگر مانند شمشیربازی، کاراته، جودو و سنگ نوردی نیز  بر روی سکو قرار گیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید