حسن روشن: تصمیم ها در استقلال به صورت شخصی گرفته می شود

حسن روشن گفت: برای بقا یا برکناری منصوریان باید کمیته فنی و هیات مدیره تصمیم بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن روشن در مورد حمایت احتمالی باشگاه استقلال از منصوریان گفت: من با بودن منصوریان قبلا هم موافق بودم اما بحث اصلی بنده این است که چه کسی حکم به بقای سرمربی می دهد؟ آیا کمیته فنی برای این کار هست؟ آیا هیات مدیره تصمیم می گیرد یا تصمیم ها شخصی است و یک نفر برای کل باشگاه تصمیم می گیرد؟

روشن در ادامه افزود: اگر مدیر عامل به تنهایی این تصمیم را بگیرد ان شالله باشد و نتیجه کار را هم ببیند. در استقلال امروز اما هیات مدیره هم تصمیم های کلان را نمی گیرد بلکه تصمیم ها به صورت شخصی گرفته می شود که این اصلا خوب نیست.

وی در مورد اینکه به استقلال امروز امید دارد یا نه گفت: امید به چه چیزی؟ امید به ماندن در لیگ حرفه ای یا امید به قهرمانی؟

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه امید به کسب سهمیه آسیایی از این تیم دارد یا نه گفت: خیلی سخت است، باید معجزه شود تا این اتفاق رخ بدهد. البته کار نشد ندارد اما بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: مهم این است که هوادار خوشحال و راضی باشد، هر نتیجه ای که هواداران را راضی کند و خوشحال کند همان نتیجه، نتیجه خوبی است. حتی مهمتر از قهرمانی این است که هوادار راضی باشد.

روشن در مورد اینکه منظورش پیروزی در دربی است گفت: هر نتیجه ای که مردم راضی باشند همان نتیجه خوب است.

 

دیدگاه تان را بنویسید