آزادکاران 4 وزن دوم کشورمان حریفان خود را شناختند

نمایندگان ۴ وزن دوم کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز (جمعه) برگزار شد و نمایندگان کشورمان در اوزان 65، 70، 74 و 97 کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

وزن 65 کیلوگرم

در وزن 65 کیلوگرم که 31 نفر به روی باسکول رفته‌اند، میثم نصیری در دور نخست به مصاف ابراهیم از قطر می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه  و لی از کره جنوبی روبه‌رو خواهد شد.

وزن 70 کیلوگرم

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با ایلمان مختاراف از فرانسه کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌ میان مویزه از رومانی و جان از نیجریه می‌رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

وزن 74 کیلوگرم

در وزن 74 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند پیمان یاراحمدی در دور اول با واسیلی میخایلوف از اوکراین مبارزه می‌کند و در صورت شکست وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آیلیخیاتی از چین و علی شعبان‌اف از بلاروس می‌رود.

97 کیلوگرم

در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول با الکساندر هوشتین از بلاروس پیکار می‌کند و در صورت غلبه بر وی در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم‌اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید