مسی: رونالدو سزاوار کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا بود

فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها اذعان کرد فوق‌ستاره کهکشانی‌ها سزاوار کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌ برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا در فصل 17-2016 بین کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، لیونل مسی از بارسلونا و جان‌لوئیجی بوفون بود که در نهایت در مراسم شب گذشته (پنجشنبه) قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا و معرفی بهترین‌های اروپا در فصل گذشته، رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا معرفی شد.

لیونل مسی 30 ساله که در سال‌های اخیر همواره رقابت نزدیکی با رونالدوی 32 ساله بر سر کسب مهمترین عناوین انفرادی داشته است، پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا توسط مهاجم رئال مادرید گفت: «رونالدو شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا بود. باید به کریستیانو تبریک بگویم چون او سزاوار دریافت این جایزه بود».

وی همچنین در این مراسم با اشاره به بازگشت دراماتیک بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که شکست 4 بر صفر در بازی رفت را با برد 6 بر یک جبران و در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 5 راهی مرحله بعد رقابت‌ها شد، اظهار داشت: «بازی فوق‌العاده‌ای بود و تصورش را نمی‌کردیم بازی آنطور به پایان برسد، اما این اتفاق افتاد و برای ما هم باورنکردنی بود».

 

دیدگاه تان را بنویسید