محرومیت دو جلسه ای گریزمان برای فحاشی به داور

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به دلیل توهین به داور ممکن است از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا مجازات شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شب گذشته (شنبه) برای اتلتیکو مادرید از آن شب‌هایی بود که باید از یاد ببرد. او در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا در خانه خیرونا در حالی که تیمش 2 بر صفر عقب بود، به دلیل تمارض کارت زرد گرفت اما بعد از اعتراض به مارتینس مونوئرا، داور بازی و فحاشی به او، لحظاتی بعد کارت زرد دوم را هم گرفت و اخراج شد.

اکنون اما نشریه آس اسپانیا گزارش کرده است که محرومیت مهاجم فرانسوی روخی بلانکو به دلیل لفظ رکیکی که برای اهانت به داور به کار برد، ممکن است بیش از یک جلسه باشد و احتمالاً برای او 2 جلسه محرومیت در نظر گرفته خواهد شد.

آس همچنین گزارش کرده است که گریزمان بعد از بازی از حرکت خود پشیمان شده است و به اتاق داوران رفته تا از مونوئرا عذرخواهی کند. با این حال حرکت گریزمان در گزارش داور بازی قید شده است که بازیکن فرانسوی اتلتیکو مادرید پس از دریافت کارت زرد سمت من آمد و فحاشی کرد.

در ماه می سال 2016، رودریگو، بازیکن تیم والنسیا در بازی تیمش برابر رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به دلیل اهانت به کمک داور بازی و استفاده از لفظی که دقیقاً مشابه به لفظ به کار رفته توسط گریزمان بود، دو جلسه محروم شد.

گریزمان در صورتی که دو جلسه محروم شود، نمی‌تواند روخی بلانکو در بازی برابر لاس پالماس و والنسیا که هر دو خارج از خانه هستند همراهی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید