تاج: کی‌روش با نظر من به روسیه رفت، فدراسیون کارهای قرارداد را انجام می‌دهد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون مشکلی با انتقادهایی که از جنبه فوتبالی برخوردار است، ندارد و اگر شکایتی صورت می‌گیرد به دلیل افتراهایی است که زده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی تاج درباره شکایت از نادر فریادشیران مربی پیشین تیم ملی به دادسرای فرهنگ و رسانه اظهار داشت: من و مجموعه فدراسیون فوتبال بر این باور هستیم که اگر انتقادِ فوتبالی انجام شود، حق شکایت نداریم و اگر شکایتی صورت می‌گیرد حتما مربوط به مسائل غیرفوتبالی است.

وی ادامه داد: زمانی که افترا زده می‌شود این حق را برای خود قائل هستیم که موضوع را پیگیری کنیم و این حق قانونی فدراسیون فوتبال است اما بحث انتقادهای فوتبالی فرق می‌کند و فدراسیون مشکلی با انتقادهایی که از جنبه فوتبالی برخوردار است، ندارد.

تاج تاکید کرد: خودم و تمام پرسنل فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی انتقادهای فوتبالی باشیم و خواهیم بود اما بحث افترا و مسائل غیرفوتبالی تفاوت می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره سفر کی‌روش به روسیه برای بررسی امکانات این کشور گفت: سرمربی تیم ملی با نظر من به این سفر رفت تا از شرایط بازدید کند. کی‌روش نظرش را در این باره می‌دهد و فدراسیون فوتبال کارهای مربوط به قرارداد کمپ تیم‌ ملی در جام جهانی 2018 را انجام خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید