بازیکن خاطی تیم ملی بسکتبال از داور کتک خورده عذرخواهی کرد+ عکس

بازیکنان خاطی دیدار فینال بسکتبال آموزشگاه‌های کشور که برخورد فیزیکی به وجود آورده بودند، با حضور در اراک از داور این بازی عذرخواهی کرده و حلالیت طلبیدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند روز پیش در جریان رقابت فینال بسکتبال آموزشگاه‌های کشور برخی  بازیکنان توابع تهران با داوران و ناظر مسابقه درگیری فیزیکی به وجود آوردند که در پی این اتفاق فدراسیون بسکتبال یکی از بازیکنان به نام علیرضا زینال زاده، کاپیتان تیم نوجوانان را از اردو اخراج کرد.

برهمین اساس روز گذشته چهار تن از بازیکنان تیم توابع تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی برای  عذرخواهی و دلجویی از داور فینال راهی شهر اراک شدند.

علیرضا زینال‌زاده، مهدی روحی، مصطفی مهدی‌زاده و محمد‌صادق تقی‌نیا به همراه علی خزلی ابتدا به آموزش و پرورش اراک رفتند و با دمنه کارشناس مسئول تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش اراک ملاقات کردند، سپس جهت عذر‌خواهی به دیدار احمدلو داور مسابقه فینال رفتند که او با آغوشی باز بازیکنان خاطی را پذیرفت و بازیکنان نیز ضمن ابراز پشیمانى از وی حلالیت طلبیدند.

احمدلو بازیکنان را پسران خود نامید و گفت از آنها ناراحتی به دل ندارد و در مورد پخش فیلم درگیری افزود: دختر من با دیدن آن فیلم بسیار ناراحت شد و از من خواست که دیگر برای داوری به شیراز نروم!

بازیکنان تیم توابع از شنیدن این حرف بسیار متأثر شدند و بار دیگر شرمندگی خود را ابراز کردند.

احمدلو همچنین اعلام کرد که از بازیکنان هیچ دلخورى ندارد و آنها را کاملا بخشیده است.

وی درباره اخراج علیرضا زینال‌زاده از اردوی تیم ملی ابراز تاسف کرد و افزود: دوست نداشتم چنین تصمیمی درباره این بازیکن گرفته شود و امیدوارم مسئولین در این باره تجدید نظر کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید