مدال طلای احمد محمدی در جام تکواندوی ریاست فدراسیون جهانی

احمد محمدی با پیروزی ۱۳ بر ۶ در فینال برابر نماینده چین به مدال طلای جام تکواندو ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نخستین دوره مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیست و یکم مرداد در سالن یونیورسال شهر تاشکند با رقابت‌های اوزان ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان آغاز شده و پس از دو روز به پایان می رسد.  

امروز( شنبه) و در وزن ۸۷- کیلوگرم مردان احمد محمدی پس از پیروزی ۲۳ بر یک در دیدار نخست برابر سردار آناجایلیجو از ترکمنستان راهی مرحله نیمه نهایی شد.
نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی نیز توانست امبت شکیوف از قزاقستان را ۱۷ بر یک از پیش رو بردار و پا به فینال بگذارد.
محمدی در فینال نیز جینتائو لیو از چین را ۱۳ بر ۶ شکست داد و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.
هدایت تیم ملی تکواندوی ایران بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G2)،  به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

محمدی پس از اهدای مدال طلای خود گفت: مدالم را تقدیم می‌کنم به مردی که نمادی است از جوانمردی، غرور و ظلم ستیزی ایران و ایرانی؛ شهید محسن حججی که سربلندی و اقتدار کشورم مدیون خون های قهرمانان ماندگاری همچون اوست.

 

دیدگاه تان را بنویسید