جریمه استقلالی ها از سوی کمیته انضباطی

کمیته انضباطی سه رای خود را درباره تیم های لیگ برتری صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته دوم روز 12 مرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیاء به داخل زمین و فحاشی به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. این تیم طبق ماده 79 به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی به باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که مسئولین تیم تمهیدات لازم را در جهت آموزش هواداران و پرهیز آنان از تخلفات مشابه در مسابقات آتی را در نظر بگیرند تا مشمول مجازاتهای مقرر در آیین نامه انضباطی نشوند.

جریمه نقدی برای استقلال تهران

مسابقه تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته دوم بازیهای لیگ برتر روز 13 مرداد ماه برگزار و از سوی برخی هواداران تیم استقلال تهران اهانت به فدراسیون فوتبال شد. این تیم طبق ماده 79 باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه برای سرمربی تیم صنعت نفت آبادان

به دلیل تخلفات کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان در دیدار برابر سایپا که روز 12 مرداد ماه برگزار شد، این تیم طبق بند 2 ماده 69 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

همچنین فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض به عملکرد داور در کنفرانس خبری، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی به سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اعلام می کند که از انجام مصاحبه نسبت به تصمیم داوران و مقامات رسمی خودداری کند که طبق مقررات، اینگونه اقدامات تخلف محسوب و ممنوع است. شایسته است در موارد ضروری و اعتراض بر عملکرد داوران، قبل از طرح مضوع در رسانه ها مراتب را با ذکر مستندات کتبا به کمیته داوران جهت بررسی اعلام کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید