پیمان اکبری: عادل غلامی در اردوهای بعدی تیم را همراهی می‌کند

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال‌حاضر هیچ بازیکن مصدومی در تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و فردا با قدرت مقابل کره جنوبی به میدان می‌رویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیمان اکبری اظهار داشت: در حال‌حاضر هیچ بازیکن مصدمی در تیم والیبال ایران وجود ندارد و تمامی بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند تا فردا با قدرت مقابل کره جنوبی به میدان برویم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی جهان حریفان قدرتمندی دارد، افزود: تمامی این تیمها توسط کادرفنی آنالیز شده و فردا برای برد مقابل کره جنوبی به زمین بازی می‌رویم.

مربی تیم ملی والیبال ایران از آمادگی تک تک بازیکنان تیم ملی خبر داد و گفت: این بازیکنان چند روزی است که زیرنظر سرمربی خود تمرینات خوبی را در اردبیل پشت سر گذاشتند که انتظار می‌رود فردا با پیروزی مقابل کره جنوبی دل هواداران ایرانی را شاد کنند.

اکبری حضور تماشگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده را یک امتیاز مهم عنوان کرد و افزود: تماشاگران اردبیلی در مسابقات امیدهای آسیا نشان دادند که حامی تیم ملی هستند و بی‌شک فردا نیز با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به نبود عادل غلامی در اردوی تیم ملی ایران اظهار کرد: کادرفنی بنا به دلایلی تصمیم گرفت از عادل غلامی در مسابقات پیش روی والیبال انتخابی جهان استفاده نکند ولی احتمال دعوت شدن عادل غلامی در اردوهای بعدی وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید