حرف های طاهری درباره پرونده مانوئل ژوزه

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید همه باید در موضوع پرونده مانوئل ژوزه به این باشگاه کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه، اظهار کرد: تا امروز رای دستیاران این مربی صادر شده است که باشگاه چیزی بالغ بر ۴۰۰ هزار یورو باید به آنها پرداخت کند. البته ما استعلام گرفته‌ایم تا ببینیم چقدر زمان برای پرداخت این پول داریم که هنوز پاسخ ما را نداده‌اند.

او درباره این که آیا برای تامین این پول اقدامی کرده است یا خیر؟ گفت‌: در تلاش هستیم که این پول را جور کنیم. تا به حال با اشخاص مختلفی از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشتیم تا بتوانیم این مبلغ را تهیه کنیم. حتی با دکتر سلطانی‌فر هم جلساتی را برگزار کردیم و در این باره صحبت‌هایی هم داشته‌ایم. من از همه می‌خواهم، چه دولت و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هر کسی که می‌تواند درباره این موضوع به ما کمک کند و به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ناراحتی بازیکنان این تیم به خاطر  پرداخت نشدن مطالباتشان و پاداش‌های فصل قبل، گفت‌: این بازیکنان فرزندان خود ما هستند. ما رابطه صمیمی با یکدیگر داریم. ما یک تیم هستیم که برای موفقیت تلاش می‌کنیم. به‌ هر حال ورودی‌ها و همین طور مخارج باشگاه با یکدیگر همخوانی ندارد و گاهی از نظر مالی به مشکل بر می‌خوریم. همیشه این گونه بوده اما در تلاشیم که هر چه‌ زودتر بتوانیم مطالبات بازیکنان را هم پرداخت کنیم.

طاهری همچنین درباره موضوع بلیت فروشی لیگ و این که چرا به باشگاه‌ها واگذار نشده است، گفت‌: بهتر است در این باره از سازمان لیگ سوال کنید.

 او درباره اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس هم گفت‌: دو عضو جدید به جمع ما اضافه شده‌اند و ما در جلسه با رییس مجمع یعنی وزیر ورزش و جوانان صحبت‌های خوبی را مطرح کرده‌ایم و از دوستانی که قبلا در هیات مدیره عضویت داشتند نیز تشکر کردیم. هدف ما موفقیت پرسپولیس است و امیدوارم در این جهت حرکت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید