کاظمی برنز گرند پری روسیه را به دست آورد

محمد‌کاظمی با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی برابر قهرمان جهان از کره‌جنوبی به مدال برنز وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو گرندپری روسیه رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله نخست مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۷ در چهار وزن المپیکی زنان و مردان از دیروز (جمعه) آغاز شد و به مدت ۳ روز با حضور ۲۱۲ تکواندوکار در شهر مسکو ادامه خواهد داشت.
امروز (شنبه) و در ادامه رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان آغاز شد و آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.
محمد کاظمی در نخستین گام استپان دیمیترو نفر دوازده رنکینگ جهانی از مولداوی که در کارنامه‌اش مدال طلا و نقره قهرمانی اروپا دارد را با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ شکست داد و به جمع شانزده تکواندوکار برتر راه یافت.
کاظمی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف صفوان خلیل از استرالیا، نفر چهارم رنکینگ جهانی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و چهار دوره از مسابقات قهرمانی جهان را دارد رفت و در پایان موفق شد ۱۶ بر ۵ حریف خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
او در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق شد تاوین هانپراب از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست دهد و مدال برنز خود را قطعی کند.
محمد کاظمی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در چهارمین پیکار با «تای هون کیم» نماینده کره جنوبی، دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶، سه مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۷ و هفت مدال (۲طلا، ۲نقره، ۳برنز) گرندپری مبارزه کرد و در پایان ۲۵ بر ۴ نتیجه را به حریف کره‌ای خود واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید