مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۷– روسیه

کاظمی و آرمین هاشمی به یک هشتم نهایی گرند پری صعود کردند

محمد کاظمی و آرمین هادی‌پور با پیروزی در دور نخست گرندپری به جمع ۱۶ نفر برتر این رقابت ها راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در چهار وزن المپیکی زنان و مردان از دیروز(جمعه) آغاز شد و به مدت ۳ روز با حضور ۲۱۲ تکواندوکار در شهر مسکو ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه) و درادامه رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان آغاز شد و آرمین هادی ‌پور و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می روند.

محمد کاظمی در نخستین گام استپان دیمیترو نفر دوازده رنکینگ جهانی از مولداوی که درکارنامه‌اش مدال طلا و نقره قهرمانی اروپا  دارد را با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ شکست داد و به جمع شانزده تکواندوکار برتر راه یافت.

محمد کاظمی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف صفوان خلیل از استرالیا، نفر چهار رنکینگ جهانی با سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و چهار دوره از مسابقات قهرمانی جهان می رود.

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود رو در روی هینر اویدو نفر ۲۷ رنکینگ جهانی از کاستاریکا به میدان رفت و در پایان توانست ۳۱ بر ۱۱ به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

هادی پور در بین شانزده تکواندوکار برتر به مصاف میکائیل آرتامونو از روسیه دارنده مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۵ و نفر یازده رنکینگ جهانی می‌رود.

هدایت تیم ملی تکواندو ایران برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی وعلیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی است.

مسابقات گرندپری(G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید