گل‌محمدی: توهین کنندگان به پرسپولیس قطعاً هوادار تراکتور نبودند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اظهار تأسف از اتفاقات تلخ روز گذشته در فرودگاه تبریز گفت:هواداران واقعی تراکتورسازی هرگز چنین حرکاتی انجام نمی‌دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی درباره اتفاقات رخ  داده در فرودگاه تبریز، اظهار داشت: محمود خوردبین، پیشکسوت بااخلاق فوتبال ایران برای همه اهالی فوتبال محترم است. بدون تردید هیچ هوادار فوتبالی به چنین شخصیتی بی‌احترامی نمی‌کند. هادی نوروزی هم برای همه اهالی فوتبال محترم و دوست‌داشتنی بود. او بازیکن بااخلاقی بود که یاد و خاطراتش همیشه زنده می‌ماند. همه ما در مجموعه تراکتورسازی از این اتفاق تلخ ناراحت و متأسفیم. به همین دلیل و با شناختی که از هواداران فهیم خودمان داریم، می‌گوییم که این افراد تراکتوری نبوده و نیستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: هواداران تراکتورسازی همواره عشق و تعصب خودشان را به این تیم ثابت کرده‌اند و از تیم محبوب‌شان با تمام وجود حمایت می‌کنند. پرشورهای حقیقی به دو اصل پایبند هستند؛ «حمایت کامل و قاطع از تیم محبوب‌شان» و «احترام به تیم حریف و تیم داوری». البته افرادی که روز گذشته به اعضای تیم پرسپولیس، محمود خوردبین، مرحوم هادی نوروزی، برانکو ایوانکوویچ و برخی بازیکنان توهین کردند، قطعاً هوادار تراکتورسازی نبودند. هدف این اشخاص تخریب وجهه هواداران است که در این راه موفق نمی‌شوند، چون پرشورها در ورزشگاه شخصیت واقعی خودشان را با احترام به تیم رقیب نشان می‌دهند. تراکتورسازی یک باشگاه بزرگ و یک مکتب اخلاق محور است.

گل‌محمدی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس یا هر تیم دیگر، برای ما فرقی ندارد. باید در زمین مسابقه با تمام وجود برای پیروزی بجنگیم، اما بیرون از میدان مسابقه به همه رقیبان‌مان احترام می‌گذاریم. ما  هواداران پرشور و بی‌نظیری داریم که در هیچ شهری تیم محبوب‌شان را تنها نمی‌گذارند. به وجود این هواداران افتخار و برای خوشحالی آنها مبارزه می‌کنیم. هواداران ما نیز با فرهنگ و رفتار ارزشمندشان باعث سربلندی ما هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید