گل محمدی: تلاش می‌کنیم شکست هفته قبل را جبران کنیم/ تیاز به صبر و حوصله داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در طول هفته‌ای که گذشت، از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم که شکست هفته قبل را در هفته دوم جبران کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: همیشه بازی‌های تراکتورسازی  و پرسپولیس همیشه پر گل و جذاب بوده است. فکر می‌کنم این موضوع به خاطر کیفیت بازیکنان دو تیم بوده و امیدوارم فردا (پنج‌شنبه) هم شاهد بازی تماشاگر پسندی باشیم. وضعیت تیم‌مان بد نیست. با تغییراتی که داده‌ایم از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم که شکست هفته قبل را جبران کنیم.

او ادامه داد: این آمادگی را داریم که فردا بازی خوبی را ارائه بدهیم. مقابل قهرمان فصل گذشته به میدان می‌رویم. این تیم در فصل جدید نفرات خود را تقویت کرده اما ویژگی خاص تیم ما بحث حضور تماشاگران است که مطمئنا پرشورها با حضور گرم خود کمک زیادی به ما می‌کنند و به عنوان یار دوازدهم تیم ما عمل می‌کنند. امیدوارم فردا بازیکنان بازی خوبی را ارائه بدهند و شرمنده هواداران نشویم.

گل‌محمدی درباره از دست دادن فرصت‌های گلزنی مقابل استقلال خوزستان گفت: فردا سینا عشوری را هم نداریم البته مصدومیت او بیش از یک هفته طول نمی‌کشد. امسال بازیکنان جوانی به تیم ما اضافه شدند و نبود تجربه ما را در بازی گذشته اذیت کرد. بازیکنان باید با سعی و تلاش خود لیاقت‌شان را نشان بدهند. ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه نیاز به زمان دارد. ما فصل سختی را پیش‌بینی کرده‌ایم اما مطمئنم بازیکنان جوان ما روز به روز با تجربه می‌شوند و در آینده بهتر از این خواهیم شد. روزی می‌رسد که می‌توانیم تیم را تقویت کنیم. راهی که در پیش گرفته‌ایم درست است و نیاز به صبر و حوصله داریم.

او درباره حضور تماشاگران تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فردا حضور تماشاگران بسیار امیدوار کننده است و بازیکنان به من می‌گویند که این هواداران با حضور گرم‌شان می‌توانند نیروی زیادی به تیم بدهند. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که با تمام وجود بازی کنیم. می‌دانم که خدا هم کمک می‌کند تا شرمنده هواداران نشویم.

او ادامه داد: بازیکنان ما آن قدر خوب و با انگیزه هستند که به بازی فردا خیلی امید دارم و می‌خواهم که بازی فردا را با دست پر به پایان برسانیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره درصد آمادگی تیمش هم گفت: آسیب دیدگی هادی محمدی ما را خیلی اذیت کرد. نبود چند بازیکن هم برای ما مشکل‌ساز شد. در مجموع بدنسازی خیلی خوبی داشتیم و بازی‌هایی که در پیش داریم به ما کمک می‌کند که از نظر تاکتیکی به هماهنگی بهتری دست پیدا کنیم.

او درباره دروازه‌بان تیمش و جلوگیری از اشتباهات او گفت: دروازه‌بان ما جوان است و نیاز به حمایت و اعتماد ما دارد. امیدوارم او فصل خوبی داشته باشد و به عنوان یک دروازه‌بان درجه یک خودش را معرفی کند. باید به این جوانان اعتماد کرد. تا آخر پای این بازیکنان جوان می‌ایستم.

گل‌محمدی در ادامه اظهار کرد: نمی‌توانیم به خاطر شرایط سختی که داریم کار را ادامه ندهیم. شرایط سخت، با کار و انگیزه زیاد می‌تواند تا حدودی به شرایط عادی تبدیل شود. باید با تمرکز و انرژی زیادی کار کنیم. از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. خوشحالم در تیمی هستم که قدر زحمات را می‌دانند. تا آخرین لحظه با تمام وجودم کار می‌کنم. مطمئن باشید که این تیم روزهای خوبی دارد. از همه پیشکسوتان و هواداران می‌خواهم که پشت این تیم باشند چون این بازیکنان جوان می‌توانند یک روز باعث افتخار همه ما شوند.

سرمربی تراکتورسازی درباره مشکلات تیمش در خط دفاعی و این که آیا این تیم مقابل پرسپولیس برای برد به میدان می‌رود یا کسب حداقل نتیجه گفت: در همه بازی‌ها مساله مهم برای ما این است که در وهله نخست گل نخوریم و تمرکز خوبی در خط دفاعی داشته باشیم و در ادامه بازیکنان با موقعیت سازی، گلزنی کنند. سعی می‌کنیم که در خط دفاعی کم اشتباه باشیم. باید همه ما تمرکز کنیم تا گل نخوریم.

او درباره غیبت در تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: یک کلاس حرفه‌ای ده روزه بود که باید در آن شرکت می‌کردم و هنوز هم ادامه دارد. عدم شرکت در این کلاس منجر می‌شد که نتوانم در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت بنشینم. این کلاس تا یک شنبه هم ادامه دارد و یکی، دو روز نتوانستم در تمرینات حاضر شوم. بعد از مسابقه باز هم به کلاس باز می‌گردم.

گل‌محمدی همچنین با بیان این که تیمش "دشمنانی دارد که دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد"، افزود: به آنها احترام می‌گذارم و با کار زیاد نتیجه می‌گیریم و جوابشان را می‌دهم. تعهدی به این باشگاه دارم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنم. تا روزی که من را بخواهند در خدمت تراکتورسازی هستم.

او درباره استفاده از محمد ایران پوریان در پست دفاع وسط گفت: او هم یکی از گزینه‌های حضور در این پست است.

 

دیدگاه تان را بنویسید