بارسا بازنده بزرگ نقل و انتقالات اروپا

هر کاری که بارسلونا در ترانسفر مارکت انجام می‌‎دهد دلنشین نیست. مثل خرید نلسون سمدو که به تازگی به این تیم آمد، در تمرینات نیمار را عصبانی کرد و باعث شد ستاره برزیلی با قهر از تمرین برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آبی و اناری‎ها در فصل نقل و انتقالاتی  تابستانی شدیدا تحت فشار بودند و می‎توان گفت به خاطر این فشار عملکردش را می‎توان در یک کلمه توصیف کرد: فاجعه. بهترین کاری که توانستند انجام دهند تمدید قرارداد لیونل مسی بود و بدترینش هم جدایی نیمار، جانشین ستاره آرژانتینی‎شان. آیا می‎شد برای جدایی او از تیم و رفتنش ارزشی تعیین کرد؟

حالا کاملا مشخص شده که سران بارسا بدون هیچ برنامه‎ای وارد بازار نقل و انتقالاتی شدند و به جای این که با انجام فعالیت‌های مناسب بهترین عملکرد را داشته باشند، فقط سعی دارند که نشان دهند دارند چنین کاری می‎کنند. نشان دادند که می‎خواهند کوتینیو را بخرند، اما خبری نشد، این کارشان بیشتر شبیه به اقدامی برای منصرف کردن نیمار برای جدایی و پیوستن به پاری‌سن ژرمن بود.

آبی و اناری‌ها در جذب هکتور بیرین هم نا موفق بودند. همین موضوع باعث شد که به جای آن نلسون سمدو! را به خدمت گیرند. بدتر از همه این‎ها مارکو وراتی، نفر شماره یک لیست نقل و انتقالاتشان بود که در جذب او هم ناموفق کار کردند. آن هم در شرایطی که خود بازیکن ایتالیایی علاقه داشت در این تیم بازی کند و آن‌ها نتوانستند این انتقال را عملی کنند. یعنی بارسا حتی در جذب بازیکنانی که خودشان دوست دارند و تمایل دارند به این تیم ملحق شوند هم ناتوان است.

با همه این‎ها بارسلونا که در چند فصل اخیر در رقابت با رئال مادرید بیشتر ناکام بوده و نتوانسته جام‎ها را به دست آورد قرار است با بدترین شکل و فرم ممکن به استقبال فصل آینده برود. همه می‎دانند که این تیم شدیدا نیاز به تقویت دارد و حتی قبل از جدایی نیمار هم بارسا نیاز به بازیکنانی داشت. حالا فقط یک ماه زمان دارند. تا اینجا که بازنده بزرگ نقل و انتقالات بوده‎اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید