اعلام ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با تراکتورسازی

سرخپوشان پایتخت به احتمال زیاد بدون تغییر در ترکیب اصلی خود به مصاف تراکتورسازی می روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرخپوشان پایتخت در حالی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا به مصاف تیم تراکتورسازی می روند که سید جلال حسینی و علیپور غایبان این این بازی هستند.

سید جلال حسینی، گادوین منشا و کمال کامیابی نیا مصدومان پرسپولیس بودند اما مصدومیت منشا و کامیابی نیا برطرف شده است و آنها مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر تراکتورسازی ندارند. 

همچنین  سید جلال حسینی  از ناحیه همسترینگ پا مصدوم شده و قادر به همراهی پرسپولیس در بازی فردا شب نیست اما در لیست 18 نفره قرار گرفته و به تبریز می رود تا روی نیمکت ذخیره ها بنشیند و به سایر بازیکنان روحیه بدهد. 

با وجود اینکه مصدویت گادوینمنشا و کمال کامیابی نیا  برطرف شده و مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فردا شب ندارند اما به نظر نمی رسد برانکو دست به ترکیب برنده بزند و از همان نفرات بازی با فولاد خوزستان در هفته دوم استفاده می کند. 

براین اساس این احتمال وجود دارد  منشا و کامیابی نیا  به عنوان بازیکن ذخیره  پا به زمین مسابقه بگذارند تا برای بازی های بعدی با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتورسازی به شرح ذیل است؛ 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده،محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه( کامیابی نیا)، فرشاد احمد زاده، محسن مسلمان، سیامک نعمتی ( منشا)، وحید امیری و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که برابر تراکتورسازی بازی می کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید