سلطانی فر خبر داد؛

هیأت مدیره پرسپولیس امروز معرفی می‌شود

وزیر ورزش و جوانان درباره تعیین هیات مدیره پرسپولیس گفت که مجمع تصویب کرده و امروز معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تعیین هیات مدیره پرسپولیس گفت که مجمع تصویب کرده و امروز معرفی می‌شوند.

سلطانی درخصوص حضورش در دولت دوازدهم گفت: این را از آقای روحانی بپرسید در مدت حضورم مقداری در حل مشکلات ضوابط، دستورالعمل‌ها و اختیارات تلاش کردیم. در ورزش بانوان تمرکز داشتیم و مجوز حضور بانوان در ورزش‌ها با پوششی مناسب را گرفتیم. اگر در دولت بعدی بودیم روند جوان‌گرایی را در تعیین مدیران انجام خواهیم داد.

وزیر ورزش درخصوص اولویت وزیر بعدی گفت: بحث ورزش بانوان و همگانی و تکمیل پروژه‌ها و ایجاد یک همگرایی میان دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

سلطانی‌فر درباره اثربخشی دیدار وزیر امور خارجه با وزیر خارجه عربستان بر موضوعات و حل مشکلات ورزشی گفت: پس از برجام در عرصه ورزش اتفاقات خوبی افتاده ما توانستیم میزبانی حدود 70 رویداد بین‌المللی را داشته باشیم. رویکرد فدراسیون‌های بین‌المللی با ما بسیار خوب شده و از ظرفیت‌های بین‌المللی برای توسعه ورزش استفاده بکنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنیم بهانه‌هایی که عربستان برای عدم حضور در مسابقات با ایران دارد بهانه‌های واهی است که حل شدن مشکلات می‌تواند اثربخش باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید