تلاش وزارت‌خانه‌های امور خارجه و ورزش برای حل مشکل ویزای دوومیدانی‌کاران

وزارت‌خانه‌های امور خارجه و ورزش و جوانان در تلاش‌ هستند تا ویزای اعضای تیم ملی دوومیدانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان صادر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کاروان دوومیدانی کشورمان قرار بود صبح امروز (سه‌شنبه) با ترکیب احسان حدادی، حسن تفتیان، حسین کیهانی و با حضور مجید کیهانی و تیمور غیاثی راهی لندن شود تا در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشد.

در حالی که به نظر می‌رسید دوومیدانی‌کاران صبح امروز عازم دوبی شده‌اند تا از آنجا به لندن بروند اما خبر رسید که این سفر به دلیل عدم صدور ویزای انگلیس از سوی سفارت این کشور در ایران باعث شد این سفر انجام نشود.

پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت امور خارجه درخواست کردند تا در این باره پیگیری لازم صورت بگیرد. بر همین اساس نیز هم اکنون مسئولان این دو وزارتخانه از جمله حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در حال پیگیری هستند تا ویزای نفرات اعزامی هرچه سریع‌تر صادر شود.

احسان حدادی اولین نماینده ایران در این رقابت‌ها است که روز جمعه به میدان خواهد رفت و باید حداقل فرصت لازم برای استراحت و آمادگی پیش از مسابقه را نیز داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید