پیروزی روبین کازان با درخشش سردار آزمون

تیم فوتبال روبین‌کازان با درخشش سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی طعم اولین پیروزی در فصل جدید لیگ برتر روسیه را چشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های روبین‌کازان و آرسنال امروز (شنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال روسیه رو در روی هم قرار گرفتند که با برتری 2 بر یک کازانی‌ها به پایان رسید. نیمه‌اول این دیدار با برتری یک بر صفر آرسنال به عنوان تیم میهمان با گل دقیقه 34 شوچنکو پایان یافت.

روبین‌کازان که در 2 هفته‌ ابتدایی لیگ برتر روسیه شکست خورده بود با شروع نیمه‌‌دوم و به میدان آمدن سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی به جای سانچز، مهاجم اسپانیایی شکل تهاجمی گرفت و 2 گل وارد دروازه آرسنال کرد. آلکس سونگ، هافبک 29 ساله کامرونی در دقیقه 60 گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند و گاتسکان باتجربه نیز در دقیقه 74 زننده دومین گل روبین‌کازان از روی نقطه پنالتی بود. این پنالتی در اثر خطای بازیکنان تیم آرسنال روی سردار آزمون از سوی داور روسی به سود کازانی‌ها اعلام شد.

تیم روبین‌کازان ضمن طلسم‌شکنی در فصل جدید لیگ برتر روسیه طعم اولین پیروزی را به لطف درخشش مهاجم ایرانی‌اش چشید تا با 3 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

امشب در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر روسیه تیم احمد گروژنی با در اختیار داشتن میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی میزبان دینامو مسکو است. یاران سعید عزت‌اللهی در تیم روستوف نیز فردا (یکشنبه) میهمان آمکار هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید