پیشکسوت استقلال: هواداران باید صبور باشند/ عظیم گوک هنوز به هماهنگی لازم با منتظری نرسیده

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال با گذشت هفته‌ها بهتر می‌شود و هواداران باید در این زمینه صبوری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، میرشاد ماجدی، پیشکسوت استقلال، درباره دیدار شب گذشته آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پیش از آغاز این دیدار اعضای کادر فنی به نوعی خود را بازنده اعلام کرده بودند. صحبت‌های بسیاری درباره نبود بازیکنانی که معلوم نبود در ترکیب اصلی باشند یا خیر و گرمای هوا باعث شد تا تیم در میدان بازی از تمرکز لازم برخوردار نبودند.

وی ادامه داد: گرمای هوا در روند بازی تیم تاثیرگذار است اما این گرما برای هردو تیم بود. صنعت نفت آبادان در این گرمای هوا توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. استقلال با گذشت هفته‌ها بهتر می‌شود و هواداران باید در این زمینه صبوری کنند.

ماجدی با تاکید بر اینکه آبی‌پوشان در نخستین دیدار رقابت‌های لیگ برتر در خارج از خانه بازی کردند و این در روند تیم بسیار تاثیرگذار است، افزود: در خط دفاعی هنوز بازیکنان تیم به هماهنگی لازم نرسیدند. حضور منتظری می‌تواند به تیم کمک‌های بسیاری کند. بازیکن جوان عظیم گوک هنوز به هماهنگی لازم با منتظری نرسید و این باعث شد که در جریان بازی به تیم حریف پنالتی بدهد.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه نبود هماهنگی بازیکنان باعث شد تا استقلال نخستین بازی خود را با شکست پشت سر بگذارد، اضافه کرد: بازیکنان هنوز به شرایط لازم نرسیدند. البته در این دیدار هم گرمای هوا باعث شد تا مردان منصوریان نتوانند به تاکتیک‌های مورد نظر کادرفنی جامعه عمل بپوشانند.

وی در پایان گفت: در نخستین بازی نمی‌توان عملکرد بازیکنان جدید استقلال را تحلیل کرد. بعد از گذشت چند بازی بازیکنان جدید می‌توانند به آمادگی لازم برسند و تیم استقلال روند رو به رشدی در پیش خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید