کمالوند: نیم فصل دوم چهار بازیکن می گیریم/ از مردم می‌خواهم صبور باشند و بی‌احترامی نکنند

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش بعد از سه، چهار بازی به هماهنگی تاکتیکی می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فراز کمالوند پیش از بازی مقابل استقلال گفت: در هر صورت تیم صنعت نفت آبادان نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته است. ما برای هر چه بهتر شدن نیاز به هماهنگی داریم و فکر می‌کنم سه چهار بازی که کنار هم بازی کنیم به هماهنگی تاکتیکی می‌رسیم.

او درباره اینکه نتیجه بازی را می تواند پیش بینی کند گفت: قابل پیش بینی نیست. جذابیت فوتبال هم به همین است. قاعدتا ما با نایب قهرمان لیگ گذشته بازی داریم و سعی می کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و قصد داریم از میزبانی خودمان استفاده کنیم.
کمالوند درباره غایبان تیمش گفت: به احتمال بسیار زیاد آقای کرار و بغلانی را فردا خواهیم داشت.
سرمربی صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش گفت: ما مشکلاتی هم داشتیم که به سال قبل بر می گردد. سال قبل با توجه به اینکه نخستین فصل حضور نفت در لیگ برتر بود می توانستند هفت بازیگن بگیرند. در چند پست دچار مشکل هستیم. نمی‌خواهم از کسی نام ببرم. در این فصل نتوانستیم بیشتر از شش بازیکن لیگ برتری بگیریم. ان‌شاءالله نیم فصل می توانیم چهار بازیکن بگیریم.

کمالوند درباره ترکیب اصلی تیمش گفت: ترکیب اصلی را تا ۹۵ درصد پیدا کردیم. در تمرینات این بازیکنان خوب بودند و  باید ببینیم در بازی های رسمی چطور هستند.
او در پاسخ به این سوال که آیا جو ورزشگاه می‌تواند روی بازیکنان جدید تیمش تاثیر بگذارد گفت: از این نظر مشکلی ندارند. شیمبا در سپاهان بوده و مرتضی اسدی هم در تراکتورسازی بوده است. جو ورزشگاه روی بازیکنان تاثیر زیادی نمی‌گذارد. آنها در تیم‌های پرطرفدار هم بازی کرده‌اند.

او با بیان اینکه تیمش از نظر سخت افزاری مشکلات بسیاری دارد اظهار کرد: تا اینجای کار ما فقط هوادار داریم. از نظر سخت افزاری از خیلی تیم‌ها مانند مس کرمان هم پایین‌تر هستیم. این تیم متعلق به مردم است. ای کاش زمان مدیریت آقای عیسی‌زاده بیش از دو سه سال بود که امکانات بهتر می‌شد. خیلی چیزها من را متعجب کرده و برای اولین بار چیزهایی را در آبادان می‌بینم. مردم کمک کنند تا از پایه یک تیم حرفه‌ای بسیازیم. ما با توجه به بضاعت‌مان بازیکن گرفیتم. مردمی که پشت صنعت نفت هستند بیش از مربی و بازیکن در موفقیت ما نقش دارند. از مردم می‌خواهم صبور باشند و بی‌احترامی نکنند. ما فصل گذشته بابت بی‌احترامی و فحاشی هواداران ۴۰۰ میلیون فقط جریمه دادیم. می‌توانستیم با این پول اردوی تدارکاتی خوب برگزار کنیم. امیدوارم تماشاگران سنگ تمام بگذارند. من باید بگویم صبور باشند.

سرمربی صنعت نفت آبادان پیروزی مقابل استقلال را خوشحال کننده ندانست و افزود: تیم ما نیاز به زمان دارد. در بازی فردا مقابل استقلال اگر پیروز شویم خوشحال نمی‌شوم و اگر ببازیم هم ناراحت نمی‌شوم. لیگ برتر یک ماراتن است. پرسپولیس دو سال قبل که نایب قهرمان شد تا هفته دهم پایین جدول بود. صنعت نفت با توجه به سابقه من که از سال ۱۳۷۴ مربی هستم و از سال ۱۳۸۰ هم در لیگ برتر حضور دارم، آینده خوبی خواهد داشت. اگر تیم خوب حمایت شود و هوادران هم باشند نتیجه خوبی می گیریم.
او درباره اینکه تیمش تا چه زمانی در ورزشگاه تختی تمریناتش را برگزار می‌کند گفت: قرار شد تمرینات را تا بازی با سایپا در تختی برگزار کنیم. بعد از بازی با سایپا در زمین پیروز تمرین می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید