مسابقات کاراته ورلدگیمز- لهستان

سه کاراته‌کا در بخش مردان فردا روی تاتامی می روند

در دومین روز از مسابقات کاراته بازی‌های جهانی(ورلدگیمز)چهار کاراته کا در بخش مردان و بانوان از کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) در حالی در 33 رشته ورزشی در کشور لهستان در حال پی‌گیری است که مسابقات کاراته از امروز(سه شنبه) آغاز و فردا به پایان خواهد رسید.

در رقابت‌های کاراته ورلد گیمز 96 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته انفردای انجام پیگیری می‌شود که بهترین‌های دنیا به مصاف هم میروند.  

فردا چهارشنبه در دومین روز از این مسابقات، کاراته ایران چهار نماینده خواهد داشت.

در وزن 75- کیلوگرم: علی اصغرآسیابری در گروه B دور نخست به مصاف "جوجی ورمالوا"  از فیجی دارنده مدال طلای اقیانوسیه می رود. وی سپس به دیدار "هرنانیت وریسیمو" دارنده دو طلای پان امریکن از برزیل خواهد رفت و در ادامه "عمر عبدالرحمان" از مصر با نقره جهان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 84- کیلوگرم: ذبیح الله پورشیب  و در گروه A دور نخست "گوگیتا آرکان" از گرجستان را پیش رو خواهد داشت. این گرجستانی که در لیگ ایران مبارزه کرده طلای 2014 جهان را در کارنامه دارد. "اوگار آکتاش" از ترکیه با طلای 2015 امیدهای جهان و دو طلای قهرمانی اروپا در دو سال اخیر حریف بعدی پورشیب می باشد. سرگروه تیم ملی کاراته ایران در ادامه باید با "کوین پوگنون" از نیوزیلند مبارزه کند.

در وزن84+ کیلو گرم: سجاد گنج زاده سومین نماینده ایران است که باید در گروه A ابتدا با "هیدوشی کاگاوا" از ژاپن با در اختیار داشتن طلای 2015 آسیا مبارزات خود را آغاز کند. "رودریگو روجاس" دارنده طلا و برنز پان امریکن از شیلی حریف بعدی گنج زاده است و "جاناتان هورنه" از آلمان آخرین رقیب نماینده کشورمان در دور مقدماتی است. این آلمانی برنز جهان و 5 طلا، نقره و برنز اروپا را در کارنامه دارد.

در وزن 68+ کیلو گرم: حمیده عباسعلی تنها بانوی کاراته کای ایرانی حاضر در این رقابت‌ها و در گروه A ابتدا به مصاف "دومینیکا تاتاروا" از اسلواکی دارنده مدال برنز جهان می رود. "ایزابلا رودریگز" از برزیل با در اختیار داشتن طه طلا و یک برنز پان امریکن حریف بعدی عباسعلی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید