منصوریان: با هدف خاصی جباری را جذب کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:مجتبی جباری با چند هدف جذب استقلال شده و من مصدومتی در او در این مدت ندیده‌ام.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان درحاشیه تمرین امروز (سه شنبه) آبی های پایتخت درباره آخرین شرایط تیمش پیش از بازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده بازی با صنعت نفت آبادان هستیم. این بازی برای ما سخت است چون حریف قدرتمند است و هم اینکه گرمای هوا رقیب دیگر ماست که باید با آن مبارزه کنیم. با این حال از آمادگی خوبی برخورداریم و بسیار امیدوارم که بتوانیم با سه امتیاز از آبادان به تهران باز گردیم.

وی با اشاره به حضور چند بازیکن جدید در استقلال گفت: اسکلت اصلی تیم را از فصل گذشته حفظ کرده ایم و چند بازیکن جوان و با تجربه هم به جمع ما اضافه شده اند. الان بازیکنان با تجربه و بزرگی مثل مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، خسرو حیدری و سرور جپارف را در اختیار داریم که تجربه بالایی دارند و ضمن اینکه هوای جوان تر ها را هم دارند، به لحاظ فنی هم می توانند در کنار سایر بازیکنان به ما کمک کنند. 

سرمربی استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری بیان کرد: در مورد مجتبی جباری، باید بگویم او را با چندین هدف جذب کرده ایم. اول اینکه کمک به وضعیت تهاجمی و مالکیت تیم در بازی ها، دوم کمک به جوان ترهای استقلال به عنوان الگویی مناسب و سوم انرژی مثبتی که حضور جباری به سکوهای ما می دهد. این اهداف را در پژمان منتظری، خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم دنبال می کنیم. چون اعتقاد دارم جوان های امروز ما احتیاج به چهار بزرگتر در پست های مختلف دارند. او با ما تمرینات بدنسازی را از ابتدا شروع کرده و در طول تمرینات مصدومیت و یا آسیبی در او ندیدیم. فقط و فقط باید وضعیت بدنی و آمادگی جسمانی او بهبود پیدا کند و از طرفی نظر نهایی را درمورد وضعیت این بازیکن، دکتر امین نوروزی می دهد. به عنوان مسئول کادرفنی باید بگویم در تمرینات ما، این بازیکن شرایط خوبی دارد. برخلاف اخباری که از جانب ایفمارک توسط برخی از دوستان علاقمند به ایجاد حاشیه برای استقلال منتشر شد، پس از دیدن مصاحبه خانم دکتر هراتیان متوجه شدم که ایشان خیلی حرفه ای به موضوع نگاه کرده و اصول حرفه ای را رعایت کردند ولی بعضی از دوستان به نقل از ایفمارک، اخبار کذبی را منتشر کردند. در مجموع دکتر نوروزی نظر نهایی خود را فردا به ما اعلام می کند ولی این را هم بگویم که در بازی های دوستانه، جباری تنها نیاز به آمادگی جسمانی بیشتر داشت و در او اثری از آسیب دیدگی ندیدم. بعد از دریافت نظر از دکتر نوروزی طی جلسه ای با کلیه اعضای کادرفنی تصمیمی را اتخاذ و با توجه به آنچه به صلاح آینده باشگاه باشد اعلام می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید